سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقدیر امام جمعه موقت تهران از مقام مرجعیت و دولت عراق


به گزارش ایرنا، آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران ضمن تسلیت اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) افزود: راهیپمایی در اربعین از زمان حضرت امام باقر(ع) طبق حدیثی شروع شد هرچند پیش از این نیز جابر ابن عبدالله در سال 61 هجری به کربلا آمد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهارداشت: آنچه که به مساله اربعین تجلی می دهد این است که در تاریخ انبیاء مقابله حق و باطل مطرح بوده است ولی در تاریخ امام حسین (ع) گرچه مقابله حق و باطل بود ولی بنی امیه در قالب اسلام محتوایی را پی ریزی کرده بودند که امام حسین (ع) از آن پرده برداشت .
امامی کاشانی با بیان این که امروز نیز داعش تکفیری چنین قالبی را در محتوای اسلام ریخته است، گفت: هیچکدام از ادیان الهی کفر را در قالب اسلام نریختند و بگویند ما حق هستیم، این چنین موضوعی در عصر یزید بود و توسط تکفیری های امروز بیان شد.
خبر در حال تکمیل است.
سیام. 1053** 1336

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تذکر امام جمعه موقت تهران به دولت