ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تشویق رحمتی و شعار علیه کی‌روش/ مربی تیم ملی عضو کمپین کتابخوانی شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در اواخر نیمه اول دیدار استقلال و سایپا هواداران استقلال بارها و بارها سیدمهدی رحمتی را مورد تشویق قرار داده و علیه کارلوس کی‌روش شعار می‌دادند. آنها با شعارهایی مانند تیم ملی بی‌سید نمی‌خواهیم و کی‌روش یادت باشه رحمتی باید باشه این گونه نسبت به سرمربی تیم ملی واکنش نشان دادند.

* هنگامی که میلاد میداودی قصد ورود به رختکن را داشت طرفداران استقلال به احترام این بازیکن از جای خود بلند شده و بارها و بارها او را تشویق کردند. میداودی نیز در واکنش به این شعارها به سمت آنها رفت و به ابراز احساساتشان پاسخ داد.

* اوسیانو کروز مربی تیم ملی به همراه آرین قاسمی مترجم کی‌روش وارد جایگاه خبرنگاران شده و برای دقایقی در این جایگاه حضور داشتند. این دو نفر قبل از حضور در ورزشگاه آزادی به مرکزی رفته بودند که کمپین کتابخوانی نام داشت و البته اوسیانو به درخواست یکی از مسئولان برگزاری بازی مبنی بر گرفتن عکس با کاغذی که روی آن نوشته شده بود من کتاب می‌خوانم پاسخ مثبت داد.

* حنیف عمران‌زاده در بین دو نیمه وقتی اصغر حاجیلو را دید به سمت او رفت و با سرپرست سایپا خوش و بش کرد.

* مهدی ارژنگ‌نیا آنالیزور تیم استقلال به هنگام مواجه شدن با میداودی برخورد گرمی با این بازیکن داشت.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم سایپا در گوشه‌ای از ورزشگاه حضور دارند و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.

دیدار دو تیم با نتیجه بدون گل در جریان است.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/9NGR7D


ویدیو مرتبط :
صحبتهای سیدمهدی رحمتی در مورد تیم ملی و کارلوس کی روش