سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رسانه آمریکایی: علاقه مندی زنان غربی به گروه تروریستی داعش افزایش یافته است


رسانه آمریکایی: علاقه مندی زنان غربی به گروه تروریستی داعش افزایش یافته است

باشگاه خبرنگاران/ گزارشهای اخیر حاکی از آن است که زنان غربی به دلایل مختلف، علاقمند به پیوستن به گروه تروریستی داعش هستند.

به گزارش واشینگتن تایمز، آمارهای اخیر نشان می دهد از 71 عضو جدید داعش که از سال گذشته در آمریکا بازداشت شده اند، 10 نفر زن بودند. این نشاندهنده افزایش چشمگیر نقش زنان در گروه تروریستی داعش است. 56 نفر از این افراد، تنها در سال جاری میلادی بازداشت شده اند که از حادثه 11 سپتامبر 2001 (20 شهریور 1380)، بی سابقه است.
اگرچه بسیاری از عناصر گروه تروریستی داعش مرد هستند، تعداد زنانی که به این گروه می پیوندند نیز رو به افزایش است. محققان، 300 هوادار گروه تروریستی داعش را در آمریکا شناسایی کرده اند که از رسانه های اجتماعی برای استخدام عناصر داعش استفاده می کردند. حدود یک سوم از این حسابها بوسیله زنان اداره می شد.
بر اساس این گزارش، مطالعات مختلفی در خصوص دلایل علاقه مندی زنان غربی به گروه تروریستی داعش انجام شده است. برخی از این دلایل تنها مختص زنان است. زنان غربی به دلایل مختلفی از جمله ترویج تبلیغات و ازدواج با داعشی ها به این گروه تروریستی می پیوندند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
اعلام حمایت شبکه‌های وهابی از گروه تروریستی داعش و حملات تروریستی اخیر در تهران