سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مشکلات زنان ایرانی به‌روایت نظرسنجی رسمی


مشکلات زنان ایرانی به‌روایت نظرسنجی رسمی55 آنلاین/ گزارش معاون رئیس‌جمهور در امور زنان از نظرسنجی صورت گرفته در مورد دیدگاه‌های بانوان در 9 کلانشهر کشور حکایت از آن دارد که 60 درصد خانم‌های ایرانی اعتقاد دارند دولت حسن روحانی مدافع حقوق بانوان است.
مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در کانال شخصی تلگرام خود با اشاره به جلسه دیروز هیات دولت نوشت: روز یکشنبه در جلسه هیات دولت خانم مولاوردی (معاون رئیس‌جمهور در امور زنان) گزارش جالبی را ارائه کردند که نتایج حاصل از نظر سنجی در مورد وضعیت و دیدگاه های بانوان در 9 کلانشهر را بیان می‌کرد.
به نوشته سلطانی‌فر، بر اساس این نظرسنجی «10‏ درصد بانوان حجاب اجباری را مشکل اصلی بانوان می‌دانند. اما 27 درصد‏ مشکل تبعیض و نابرابری، 23 درصد مسئله اشتغال و 22 درصد مشکلات امنیت اجتماعی را مشکل اصلی بانوان برشمرده‌اند و بقیه هم مشکلات دیگر را بیان کرده‌اند. »
بر اساس این گزارش، 60 درصد زنان ایرانی‏ معتقدند که دولت حسن روحانی مدافع حقوق بانوان بوده است. همچنین 51 درصد آنها ‏معتقدند اگر به بانوان فرصت داده شود، می‌توانند وزارتخانه‌ها را هم اداره کنند و 71 درصد گفته‌اند باید در امور مختلف کشور با بانوان مشورت شود.
از نکات دیگر مورد اشاره سلطانی‌فر درباره گزارش مولاوردی به هیات دولت این بود: «جالب است بدانید 53 درصد‏ مخاطبین اخبار را از طریق صداو سیما دنبال می‌کنند و 25 درصد‏ از شبکه‌های اجتماعی برای پیگیری اخبار استفاده می‌کنند.»

منبع:


ویدیو مرتبط :
زنان مدل ایرانی به روایت شبکه چینی