ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درگیری فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک برزیل برای انتخاب "پله" به عنوان نماد


به گزارش خبرگزاری فارس، مردم برزیل توقع دارند باید یک چهره خاص به عنوان نماد برزیل انتخاب و برای بازی‌های المپیک ریو معرفی شود. مردم برزیل تمایل دارند این شخص اسطوره برزیلی‌ها "پله" باشد، اما تلاش برزیل این است یک چهره جدیدی معرفی شود، به همین دلیل اختلافی بین فدراسیون فوتبال و کمیته المپیک برزیل به وجود آمده است.

کمیته المپیک برزیل در نظر دارد یک چهره جوان در رشته‌ای دیگر را به عنوان نماد این کشور معرفی کند که به استقبال ستارگان و افراد سیاسی در جریان برگزاری المپیک برود و حتی سخنگوی المپیک باشد، این در حالی است که مردم تمایل دارند این شخص پله باشد.

دلیل کمیته المپیک برزیل برای عدم انتخاب پله این است که این اسطوره به خاطر کهولت سن شاید نتواند به استقبال چهره‌ها بیاید.

* فرق فیفا و IOC از نظر روزنامه آس اسپانیا

روزنامه آس اسپانیا روز گذشته در گزارشی علیه کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با کشیدن پرچم این کمیته نوشته بین آنچه که المپیک باید باشد و آنچه که هست تفاوت‌هایی وجود دارد.

گزارشگر آس با مقایسه حلقه‌های المپیک، نمادها و رنگ‌ها نوشته فرق فیفا و المپیک این است که دادستانی آمریکا هنوز IOC را بررسی نکرده، مقر المپیک در سوئیس است و پتانسیل پولشویی را دارد. این خبرنگار روزنامه آس جریمه شده و کمیته المپیک اسپانیا تحت فشار است و هنوز هیچ واکنشی در این خصوص نشان نداده است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/TRC2M5


ویدیو مرتبط :
فرهاد مجیدی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال