سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ایده هایی برای تزئین چای و قهوه


رنگی رنگی/ یه آدم رنگی میدونه که تازمانی که خودش رو دوست نداشته باشه و بلد نباشه که به خودش احترام بذاره، نمیتونه با بقیه آدم ها هم رفتار شایسته ای داشته باشه. این موضوع در مورد غذاها و نوشیدنی هایی که برای خودمون آماده میکنیم هم درسته و خیلی مهمه که حتی اگه تنها هم هستیم ، خوشگلسازی خوراکی هامون رو یادمون نره.

ایده ۱ : اگه خیلی اهل قهوه (یا چای ) خوردن باشید، میتونید یه قسمت از خونتون رو به ایستگاه قهوه تبدیل کنید :) حتی اگه این قسمت به اندازه یه طبقه از کابینت آشپزخونه هم باشه مشکلی پیش نمیاد.
ایده ۲ : این ایده ها برای تزئین انواع قهوه عالین. فقط نیاز به تمرین زیاد دارن.
ایده ۳ : لیموی تازه هم میتونه به سادگی هم طعم چایتون، و هم ظاهرش رو خیلی بهتر کنه.
ایده ۴ : از چوب دارچین برای هم زدن نوشیدنی های گرم استفاده کنین.
ایده ۵ : کیک، شیرینی ، تیرامیسو یا هر چیز دیگه ای که دوست دارین رو در اندازه های خیلی کوچیک درست کنید و بذارید شون کنار چای یا قهوه. خیلی خوشگل میشه :)
ایده ۶ : این ایده برای تزئین دمنوش ها عالیه.


ویدیو مرتبط :
تزئین غذا - ایده های بسیار جالب تزئین غذا