ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طلب علی کریمی و چند بازیکن پیشین تراکتورسازی/ خطر کسر امتیاز با 13 حساب مسدود


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه تراکتورسازی این روزها اسیر حاشیه‌های زیادی از جمله طلب 240 هزار دلاری به تونی اولیویرا شده است. علاوه بر این بدهی، بازیکنان خارجی پیشین سرخپوشان تبریزی از جمله اشپیتیم آرفی و فلاویو لوپز هم طلب‌هایی از این باشگاه دارند که کار آنها در نهایت به شکایت از فیفا کشید.

در بررسی‌هایی جدیدی که مسئولان مالی باشگاه تراکتورسازی داشتند، مشخص شده چند بازیکن دیگر هستند که طلب‌های سنگینی از این باشگاه دارند. علی کریمی، امیرحسین صادقی، محمد ابراهیمی، سعید دقیقی، محمد نصرتی، فرشید طالبی و سیاوش اکبرپور که در زمان مدیریت محمدحسین جعفری و جمشید نظمی به تراکتورسازی پیوسته بودند در حال حاضر چک‌هایی از این باشگاه در دست دارند که این طلب‌ها یک بدهی میلیاردی را به سایر بدهی‌های تراکتورسازان اضافه کرده است.

در بررسی‌هایی که به عمل آمده مشخص شده هرکدام از این چک‌های برای حسابی متمایز نسبت به حساب‌های دیگر است و گویا باشگاه تراکتورسازی 13 حساب داشته که برای هرکدام از این حساب‌ها دسته چک صادر شده بود. اکنون این حساب‌ها بسته شده و طلب بازیکنان پیشین تراکتورسازی به همین شکل مانده است. طلب کهنه‌ای که شاید به شکایتی جدید علیه این باشگاه تبدیل شود و حتی کار به کسر امتیاز بکشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استقلال در خطر کسر امتیاز قرار گرفت