سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرواز ایلام - مشهد برقرار شد


پرواز ایلام - مشهد برقرار شدایرنا/ مدیر فرودگاه شهدای ایلام از راه اندازی خط پروازی میان مرکز این استان با مشهد مقدس خبر داد.

مجتبی بیاتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع هم از حیث تمایل و خواست اهالی ایلام و همچنین به واسطه تمرکز تردد زائران عتبات عالیات ایران و عراق از طریق مرز مهران در استان ایلام، راه اندازی این مسیر پروازی در دستور کار و پیگیری قرار گرفت.
وی افزود: پرواز بین فرودگاه های ایلام و مشهد توسط شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته صبح ها از ایلام به مشهد و عصر همان روز از مشهد به ایلام انجام می شود.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام با ابراز امیدواری از اینکه راه اندازی این مسیر هوایی بتواند در ایجاد رفاه و دسترسی مسافران و نیز توسعه ارتباطی استان ایلام موثر واقع شود، اظهار کرد: متقاضیان می توانند از طریق دفاتر خدمات هوایی نسبت به اخذ و یا رزرو بلیط این مسیر اقدام کنند.
بیاتی تاکید کرد: از 29 اسفند 94 تا پایان ششم فروردین 95 در مجموع 44 پرواز به صورت رفت و برگشت در فرودگاه شهدای ایلام انجام شده است.
وی یادآور شد: 890 نفر در نتیجه این پروازها وارد استان شده و 676 نفر نیز از استان ایلام خارج شده اند و در مجموع یک هزار و 566 مسافر در این پروازهای هوایی جابجا شده اند.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام همچنین از انتقال 12 تن بار در نتیجه پروازهای انجام شده از این فرودگاه در ایام تعطیلات نوروز 95 خبر داد و ادامه داد: هم اکنون به طور متوسط هر هفته 40 پرواز در مسیر ایلام - تهران و بالعکس از طریق فرودگاه شهدا انجام می شود.
وی از شرکت های هواپیمایی آسمان، ماهان و پویا به عنوان شرکت های فعال در فرودگاه شهدای ایلام نام برد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
پرواز پارامتور در ایلام