ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایان مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان با قهرمانی هرمزگان و تهران


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، با برگزاری رقابت های مسافت 200 متر، مسابقات قهرمانی آبهای آرام بانوان ظهر امروز 10 آذرماه در دریاچه آزادی به پایان رسید. در مسابقات 200 متر قایقرانان در فینال 8 ماده کایاک و کانو، تکنفره و دونفره و رده های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد.

در کانوی یکنفره بزرگسالان فاطمه کرمجانی از کرمانشاه مدال طلا، آتنا رئوفی از گیلان مدال نقره و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی مدال برنز کسب کردند.

در کایاک یکنفره جوانان بهار تاجیک از تهران، مریم رمضان خواه از مازندران و فاطمه احمدی از هرمزگان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در کانوی یکنفره جوانان پریسا محمدزاده از گیلان، پرستو مهنما از آذربایجان شرقی و صبا سینایی از تهران صاحب مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

در کایاک یکنفره بزرگسالان مینا عبدالهی از هرمزگان، سما یاسمی از کرمانشاه و نجمه سجادی از تهران بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در کانوی دونفره بزرگسالان فاطمه کرمجانی و نادیا تالانک از کرمانشاه مدال طلا، آتنا رئوفی و نسترن شفیع زاده از گیلان مدال نقره و زهرا اسدی و دنیا طاهایی از مازندران مدال برنز کسب کردند.

در کایاک دونفره جوانان بهار تاجیک و مونا ابراهیمی از تهران مقام اول، نازنین الهیاری و الناز شفیعیان از گیلان مقام دوم و فاطمه احمدی و ستاره شریفی از هرمزگان مقام سوم را بدست آوردند.

در کانوی دونفره جوانان پریسا محمدزاده و نگین خدمتگزار از گیلان، صبا سینایی و ساناز همت زاده از تهران و سنا عیوضی و کوثر زینی زاده از آذربایجان شرقی بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک دونفره بزرگسالان مینا عبدالهی و کیانا کمال زاده از هرمزگان مدال طلا، نجمه سجادی و نگار علیمحمدی از تهران مدال نقره و افسانه سپهری و هستی قپانوری از کرمانشاه مدال برنز بدست آوردند.

بر این اساس پس از انجام 49 مسابقه در 3 روز چهره استان های برتر مشخص شد.

در رده سنی بزرگسالان تیم هرمزگان با 6 مدال طلا، 1 نقره و 121 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، کرمانشاه با 4 مدال طلا، 1 نقره، 2 برنز و 119 امتیاز دوم شد و تهران با 1 مدال طلا، 4 نقره، 1 برنز و 112 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در رده سنی جوانان نیز تیم تهران با 7 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 155 امتیاز قهرمان شد، گیلان با 4 مدال طلا، 4 نقره، 1 برنز و 140 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تهران توابع با 1 نقره، 2 برنز و 95 امتیاز مقام سوم را بدست آورد.
بدین ترتیب مسابقات قهرمانی کشور ظهر امروز 10 آذرماه در دریاچه آزادی به پایان رسید.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/NC6D05


ویدیو مرتبط :
مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی کشور پیگیری شد