علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



افتخاری دیوارهای فوتسال را خط خطی کرده است


حسین شمس در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ارزیابی‌ش از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال با بیان مطالب فوق اظهار کرد: فوتسال حال و روز خوشی ندارد و در رده باشگاهی و ملی اخبار ناگواری به گوش می‌رسد. خودتان دیدید که مسابقات در هفته‌های آخر در سطح محلات برگزار شد و دو تیم از حضور در مسابقات خودداری کردند.

وی افزود: برای اولین بار در لیگ، یک تیم از مسابقات کنار کشید و کمیته فوتسال حتی یکبار نشد که این مشکل را برطرف کند و برای حل آن جلو برود. نتیجه این شد که لیگ در سطح نازلی برگزار شد. تنها نقطه قوت لیگ این بود که تا هفته آخر سه تیم شانس قهرمانی داشتند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال با بیان اینکه کمیته فوتسال عرضه برگزاری مسابقات را ندارد، مهمترین مشکل فوتسال را فدراسیون فوتبال عنوان کرد و ادامه داد: فدراسیون به فوتسال علاقه‌ای ندارد و این رشته در اولویت چندم قرار دارد. تا وقتی که این فدراسیون عوض نشود و علی کفاشیان نرود، اوضاع به همین منوال خواهد بود. امیدواریم تغییرات در فدراسیون ایجاد شود و از این شرایط خارج شویم.

شمس ادامه داد: از مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل نود انتظار می‌رود که گزارش‌های مربوط به فدراسیون و فساد فوتبال را که پیش از این قولش را داده بودند، منتشر کنند. البته ما نیازی به پلیس FBI نداریم و خوشبختانه سازمان بازرسی برای بررسی این مسائل ورود کرده است.

وی همچنین با انتقاد از سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال یادآور شد: نمی‌خواهم زیاد راجع به افتخاری صحبت کنم چون او فوتسالی نیست. افتخاری میهمان ناخوانده فوتسال است که از طرف سیاسیون تحمیل شده و به زودی این خانه را به صاحبخانه تحویل خواهد داد.

شمس افزود: متاسفانه افتخاری دیوارهای فوتسال را خط خطی کرده است و نفر بعدی که بخواهد این خانه را تحویل بگیرد، بیچاره می‌شود!


ویدیو مرتبط :
خط نستعلیق ایرانی بر دیوارهای نمایشگاهی در واشنگتن