ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بروجردی:پیست دوچرخه سواری با نام نوروزیان در بروجرد احداث می شود


به گزارش سه شنبه ایرنا، علاء الدین بروجردی در دیدار با خانواده مرحوم محمدعلی نوروزیان قهرمان دوچرخه سواری کشور با ابراز تاسف از حادثه غم بار درگذشت نوروزیان افزود: شهرستان بروجرد از نظر امکانات و زیرساخت های ورزشی محروم است.
وی اظهار کرد: با احداث پیست دوچرخه سواری، ورزشکاران و دوستداران این رشته ورزشی در بروجرد می توانند در مکانی امن تمرین کنند.
نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: افتخارات نوروزیان در میادین ملی و بین المللی دوچرخه سواری در عرصه ورزش کشور ثبت شده اند.
وی افزود: ورزشکاران سند افتخار زنده ای برای کشور هستند و توانسته اند با تلاش و پشتکار خود نام ایران اسلامی را در مجامع بین المللی پرآوازه کنند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد نیز در این دیدار اظهار داشت: حادثه دلخراش درگذشت نوروزیان صدمه ای بزرگ به پیکره ورزش قهرمانی کشور و استان لرستان وارد کرد.
محمود ترابی با انتقاد از عدم حضور مسئولان ورزش استان لرستان در آیین گرامیداشت این قهرمان ملی افزود: بی توجهی و تخصیص ندادن امکانات ورزشی به شهرستان قهرمان پرور بروجرد تاکنون صدمات بسیاری به ورزشکاران این شهرستان وارد کرده است.
وی اضافه کرد: مرحوم نوروزیان به دلیل نبود پیست دوچرخه سواری به ناچار در جاده بروجرد به اشترینان تمرین می کرد که در نهایت حادثه د خراش تصادف با یک دستگاه تریلر برای وی رقم خورد.
محمدعلی نوروزیان دوچرخه سوار 20 ساله و عضو تیم ملی ایران صبح روز جمعه ششم آبان ماه در هنگام تمرین براثر سانحه تصادف در مسیر محور بروجرد به اشترینان درگذشت.
نوروزیان از قهرمانان دوچرخه سواری کشور است که در مسابقات کشوری و باشگاهی از جمله قهرمانی 200 متر و یک کیلومتر جوانان کشور درخشیده و چندین مدال رنگارنگ در لیگ دسته یک بزرگسالان و جوانان کشور و عنوان چهارمی در کاپ آسیایی تایلند 2013 را کسب کرده است.
6052/3022

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مرگ علیرضا نوروزیان دوچرخه سوار بروجردی