سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دولت به تنهایی متولی رونق بخشیدن به بازار کسب و کار نیست


غلامحسین جمیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا قانونگذاری های در حال انجام و ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی را بسترساز توسعه فعالیت های اقتصادی در کشور خواند.
وی به رکود واحدهای تولید و بازار کسب و کار اشاره و اظهار کرد: اتخاذ نشدن تدابیر لازم در این خصوص هزینه های بیشتری را به دولت تحمیل خواهد کرد.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: دولت به تنهایی متولی ساماندهی و رونق بخشیدن به بازار کسب و کار نیست اما نگاه حمایتی از آن لازمه توسعه این بخش از تولید است.
جمیلی بر لزوم تعیین تکلیف در خصوص پیوستن کشور به سازمان تجارت جهانی تاکید و اضافه کرد: باید با کار کارشناسی نقاط مثبت و منفی این موضوع بررسی و معایب و مزایای آن شناسایی شود.
وی یادآورشد: واحدهای تولیدی در زمینه صادرات با مشکلات متعددی مواجه هستند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: امسال فقط 30 واحد صنعتی در این استان توانستند پرسش نامه ارزیابی صادرکنندگان برتر را پر کنند و تعدادی از آنها امتیاز حداقلی برای پر کردن این پرسشنامه ها را کسب نکردند.
جمیلی بر لزوم توسعه فرهنگ نگرش شهروندان زنجان در مسیر توسعه تاکید و اظهار کرد: بررسی اینکه چرا شهروندان زنجانی در حد بضاعت خود در مسیر توسعه این استان سرمایه گذاری نمی کنند ضروری است.
وی اضافه کرد: بر اساس آمار کمتر از 30 درصد سرمایه گذاری های انجام شده در عرصه صنعت استان زنجان متعلق به افراد بومی است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: توسعه این استان در زمینه های مختلف نیازمند اهتمام بخش خصوصی و دولتی به موازات یکدیگر است.
جمیلی اظهار کرد: توسعه فرهنگ مشارکت در جامعه مستلزم انگیزش، تدوین و اجرای طرح های توسعه شهری، ایجاد و تقویت فضای کار آفرینی، بهبود ساختار مدیریت شهری، استفاده از مشاوره فکری، اطلاع رسانی و خصوصی سازی است.
7318/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازار یا نابازارها کایزن بهبود مستمر کسب و کار ابزار کسب و کار موفق رهبران بزرگ