سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امین زاده: رسانه ها نقش احزاب را در کشورمان ایفا می‌کنند


امین زاده: رسانه ها نقش احزاب را در کشورمان ایفا می‌کنند

ایسنا/ معاون حقوقی رئیس جمهور معتقد است که امروز رسانه ها نقش احزاب را در کشورمان ایفا می‌کنند و اگر افراد در هیچ کدام از دسته‌های سیاسی نباشند از محور رسانه حذف خواهند شد.

الهام امین زاده با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص انتظار معاونت حقوقی از رسانه ها و ارزیابی از عملکرد مطبوعات گفت: ‌گاهی اوقات برخی رسانه ها به محلی برای فعالیت های سیاسی تبدیل می شوند.

وی ادامه داد: تا قبل از اینکه من مسئولیت معاونت حقوقی را برعهده بگیرم فکر می کردم رسانه محل انتشار اخبار است اما متاسفانه این طور نیست و به دلیل نبود احزاب در کشور امروزه روزنامه ها و سایت ها نقش احزاب را ایفا می‌کنند بنابراین اگر افراد در هیچ کدام از دسته‌های سیاسی حضور نداشته باشند از محور رسانه حذف می شوند.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز معاونت حقوقی د ر بسیاری از رسانه ها حضور ندارد و بسیاری از سایت ها و روزنامه ها اخبار این معاونت را پوشش نمی دهند که البته در ایسنا این طور نیست.

امین زاده همچنین با تاکید بر اینکه این مسأله باید حل شود تصریح کرد: اگر یک روزنامه یا سایت می خواهد سخنگوی یک دسته یا حزب باشد نباید انتظاری از آن داشت و اکنون باید به دنبال رسانه های بی طرف بود؛ چرا که حقوق شهروندی مردم در حال نقض شدن است.

وی یادآور شد: به طور مثال ما دو روز همایش در خصوص سرمایه گذاری در ایران در دوران پساتحریم برگزار کردیم اما متاسفانه هیچ رسانه ای این همایش بین‌المللی را پوشش نداد . این در حالی است که این همایش با حضور سفرای مختلف و ایرانیان مقیم خارج از کشور برگزار شد، حالا اگر من درباره به یک شکایت بی ارزش در داخل کشور خبر می دادم همه رسانه ها آن را پوشش می دادند.یعنی سطح رسانه های ما تا این حد پایین آمده که این شرایط برای منافع ملی ما خوب نیست.

معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که این معاونت چه راهکاری برای حل این مسأله اندیشیده است تصریح کرد: ما همه نوع برای ارتباطات بیشتر با رسانه ها تلاش کردیم. به طور مثال من در طول سه ماه،‌ سه نشست خبری برگزار کردم و دیگر نمی دانیم چطور مسائل حقوقی را به اطلاع مردم برسانیم تا از حقوق خود با خبر باشند.

امین زاده همچنین در خصوص شعار خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات گفت: صداقت حرف اول را می زند که به دنبال آن نیز از سوی مردم اعتماد به وجود می آید و قائدتا کسی که صادق و مورد اعتماد باشد اعتبار نیز دارد.


ویدیو مرتبط :
تیزر گلرنگ که آدرینا در آن نقش ایفا کرده