سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



موتلفه اسلامی همواره در صراط مستقیم ولایت حرکت کرده است


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور که در دومین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت اظهار داشت: اربعین در نهضت عاشورا به عنوان عاشورای دوم به حساب می آید زیرا در اربعین جریانی پایه گذاری شد که در فرهنگ شیعه تاثیر زیادی گذاشت.

قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سوابق عملکرد حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: برگزاری این مراسم عزاداری توسط برادران عزیز در حزب موتلفه اسلامی بسیار ارزشمند است. حزبی که با سوابق ارزشمند مبارزه برای انقلاب و سوابق متدینانه در فراز و نشیب‌های از آغاز انقلاب تا به امروز در صراط مستقیم ولایت حرکت کرده و مصمم است برای همیشه این راه را ادامه دهد.

وی افزود:  حزب موتلفه اسامی همواره بر آرمان‌ها تکیه کرده و در راه ترویج آرمانهای انقلاب و اسلام، شهیدان بزرگی را تقویم نهضت اسلامی کرده است.

حجت الاسلام تقوی بیان داشت: موتلفه اسلامی شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این شهدا به گردن ما و همه ملت مسلمان حق دارند. همه شهدا عزیز و بزرگواراند و ما در برابر عظمت شهدا خاضع و خاشع هستیم و سر سفره کرامت‌مندانه شهدا نشسته ایم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به ویژگی های شهدای موتلفه اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های شهدای موتلفه اسلامی این است که السابقون هستند و آنها در فضایی فریاد اسلام را زدند که در خراب آباد نظام ستمشاهی، صدای وای هیچ جغدی به گوش نمی‌رسید و در آن فضا با فریادشان به پیکر نظام طاغوتی زلزله افکندند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد صادق مرحوم حاج حبیب الله عسگر اولادی اظهار داشت: عسگر اولادی چهره‌ای ارزشمند برای انقلاب است که اگر شهید نشد اما تا مرز شهادت رفت و همواره در خدمت شهدا و آرمانهای شهدا بود.

حجت الاسلام تقوی تصریح کرد: امروز در این شرایط که هستیم حقیقتا خلاء وجود ایشان را حس می کنیم و اگر ایشان حضور داشتند خیلی از مشکلات در صحنه نیروهای ولایی و ارزشی وجود نداشت.

قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: مرحوم عسگر اولادی همواره سعه صدر و اخلاق نیک و چهره باز و نشاط آور و لسان امیدوارانه داشت. ایشان در جلسات سیاسی نیروهای ولایی هر زمان بوی ناامیدی می آمد وقتی صحبت می‌کرد تمام نا امیدی‌ها به امید تبدیل می‌شد. هیچگاه سخنی که بوی نا امیدی بدهد از ایشان نشنیدیم.

وی افزود: دوستان و همفکران مرحوم عسگر اولادی حضور دارند و راه ایشان را در حزب موتلفه اسلامی ادامه می‌دهند که از آنها تشکر می‌کنیم.

حجت الاسلام تقوی در بخش دیگری از سخنان خود به واژه اربعین و رموز عدد چهل نزد خداوند متعال پرداخت.

سخنران سومین شب از مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه کازرون و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/890VT1


ویدیو مرتبط :
ولایت امیرالمومنین علیه السلام صراط مستقیم الهیست