سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باور ولایت فقیه باید در خانواده و آموزش و پرورش وجود داشته باشد


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدعلی بارانی مسئول پژوهشکده علوم نظامی و مهندسی دفاع مقدس امروز در آیین رونمایی از کتاب «فرهنگ مصور علوم دفاعی» که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: مسئله اول در آمادگی دفاعی، فرهنگ دفاعی است و جنگ یک موضوع جدی در زندگی بشر است.

وی ادامه داد: جنگ‌هایی با سابقه 20، 30 و 100 ساله از آغاز تاریخ بشر وجود داشته و ادامه دارد و بسیاری از انقلاب‌های صد سال اخیر بعد از مدتی که چالش داشته است به توافقاتی رسیده است مانند انقلاب‌های فرانسه و شوروی.

بارانی با بیان اینکه یک اصل اساسی در فرهنگ دفاعی، باور ولایت فقیه است، گفت: ویتنام با 20 سال جنگیدن پیروز شد، اما امروز اثری از قهرمانی نیست و دشمن آرام آرام رخنه کرد و تغییر فرهنگ داد و اگر ما سال‌ها مقاومت کردیم، به برکت فرهنگ دفاعی منبعث از ولایت فقیه است.

مسئول پژوهشکده علوم نظامی و مهندسی دفاع مقدس تأکید کرد: باور ولایت فقیه باید در خانواده و سپس در آموزش و پرورش وجود داشته باشد و ولایت فقیه جامع‌ترین و مدرن‌ترین نظام حکومتی است و باید همه آن را باور داشته باشیم.

بارانی گفت: شهدا در وصیتنامه خود بر حمایت از ولایت فقیه تأکید داشتند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فقط فقط فقط در دو کشور سیستم ولایت فقیه وجود داره !!!!!