سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استقبال سفیر عراق در ایران از گسترش روابط تجاری کشورش با فارس


به گزارش ایرنا، راجح صابر عبود الموسوی، در این دیدار که روز شنبه در شیراز برگزار شد، دوستی دو کشور ایران و عراق را بسیار عمیق و مستحکم دانست و افزود: امیدواریم با احداث و بهره برداری از راه آهن و بزرگراه شیراز - اهواز شاهد افزایش ارتباط کشور عراق با استان فارس که از مرکزیت شهرهای جنوبی ایران برخوردار است، باشیم.
وی ادامه داد: استان فارس دارای امکانات، ظرفیت ها و داشته های بسیاری است از این رو تقویت رابطه با این استان مزیت های بسیاری برای طرفین به دنبال خواهد داشت.
سفیر کشور عراق در ایران از پیشنهاد استاندار فارس مبنی بر ایجاد کنسولگری عراق در این استان نیز استقبال کرد و افزود: این موضوع را نیز با جدیت بررسی و دنبال خواهیم کرد.
وی، در مورد اعزام زائران اربعین حسینی از ایران به عراق هم گفت: دولت عراق تمام تلاش خود را برای آسان سازی روند صدور ویزا برای تمام ایرانیان از جمله مردم استان فارس به کار گرفته است.
راجح صابر عبود الموسوی گفت: ما استقبال و پذیرایی از زائران ایرانی را برای خود افتخاری بزرگ می دانیم.ک/2
6122 /6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
روابط تجاری ایران و بلاروس گسترش می یابد