فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انجمن خیرین کتابخانه ساز فردیس راه اندازی می شود


به گزارش ایرنا،علی قنبر زمانی روز شنبه در مراسم تکریم از کتابداران شهرستان فردیس با اشاره به نشست مشترک بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان در روزهای اخیر افزود: در این نشست که با هماهنگی اداره کتابخانه های فردیس صورت گرفت ،راه اندازی انجمن خیرین کتابخانه ساز مورد توافق قرار گرفت .
وی بیان داشت: با کمک اداره کتابخانه های عمومی فردیس ، هیات رییسه انجمن را که از افراد صاحب نام در صنعت، اصناف و فرهنگیان خواهند بود معرفی و کار را به شکل جدی دنبال خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هرگاه مردم و خیرین وارد عرصه های مختلف شدند ما عزتمندانه کار را پیش بردیم و نمونه آن دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بود که تمام دنیا عزم خود را جزم کرده بودند تا ایران را از پا درآورند اما مردم وارد میدان شدند.
وی یادآور شد: از ابتدای حضور خود در شهرستان فردیس با شرکت در چنین برنامه هایی پیگیر مسائل فرهنگی استان بوده ام و در تلاشم از تجربیات و سرمایه های مفید شهرستان در راستای اعتلای فردیس بهره ببرم.
فرماندار فردیس با ابراز خرسندی از حضورخود در میان جمع فرهیختگان علم و دانش استان و شهرستان فردیس گفت: نشستی که قشر فرهنگی در آن شرکت می کنند را زیر بنای فرهنگی می دانم و از ابتدای حضور خود در این شهرستان با شرکت در چنین برنامه هایی پیگیر مسائل فرهنگی استان بوده ام و در تلاشم از تجربیات و سرمایه های مفید شهرستان در راستای اعتلای فردیس بهره ببرم.
قنبرزمانی از مسئولان شهرستانی خواست بیشتر با مردم و خیرین در ارتباط باشند و آغوش خود را برای آنان باز نگه دارند و افزود: در جلساتی که با نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) داریم شاهد گزارشاتی هستیم مبنی بر اینکه خیرین عزیز شهرستان کودکان بی سرپرست را با ماهیانه حدود 200 هزار تومان پشتیبانی می کنند و حتی بیش از مبلغ یارانه ای که دولت به مردم می دهد و این نشانگر آن است که مردم و خیرین بیش از دولت می توانند در اقدامات بزرگ استانی و شهرستانی ما را یاری دهند.ک/2
7417/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نشست هم اندیشی خیرین و پیشکسوتان ورزشی در کتابخانه ملی