سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هنوز اعتبار لازم برای پرداخت عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح واریز نشده است


سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره پرداخت عیدی بازنشستگان لشکری اظهار داشت:‌ با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پرداخت عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح رایزنی‌های لازم با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته که پس از وصول اعتبار نسبت به پرداخت پاداش پایان سال بازنشستگان تحت پوشش اقدام می‌شود.

وی گفت: تصمیم سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح این است که عیدی بازنشستگان لشکری را به همراه حقوق بهمن پرداخت کنند ولی متأسفانه هنوز اعتبار آن توسط خزانه‌داری کل کشور به حساب سازمان بازنشستگی واریز نشده که این امر مشکلاتی را برای بازنشستگان نیروهای مسلح به همراه خواهد داشت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار گودرزی گفت: همواره در تلاش هستیم تا حقوق بازنشستگان قبل از پایان هر ماه پرداخت شود کما اینکه حقوق بهمن ماه آنان در 28 ماه قبل پرداخت شد.

وی ضمن عذرخواهی از بازنشستگان نیروهای مسلح در عدم پرداخت به موقع عیدی آنان، گفت:‌امید است با حمایت دولت محترم بتوانیم پس از وصول اعتبار مربوطه نسبت به پرداخت عیدی بازنشستگان اقدام کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/N390D4


ویدیو مرتبط :
پرداخت وام ضروری به بازنشستگان