سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیران دفاع ایران و ارمنستان در مسكو دیدار كردند


به گزارش ایرنا در این دیدار كه امروز (چهارشنبه) با حضور مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه برگزار شد، وزیران دفاع دو كشور در باره همكاری های تهران و ایروان و همچنین شرایط منطقه گفت وگو كردند.
سیران اوهانیان در این دیدار روابط ارمنستان با ایران را مهم خواند و گفت: سابقه برخورد بسیار خوب ایران با ارمنی ها قابل تقدیرو ارزشمند است.
طرفین در این دیدار با تاكید بر اهمیت ثبات و آرامش در منطقه، همگرایی های كشورهای مختلف را در این زمینه برای كاهش تنش ها مهم بر شمردند.
جمهوری آذربایجان و ارمنستان دو هفته پیش درگیری های نظامی منجر به كشته شدن شماری از نیروهای دو طرف بر سر منطقه ناگورنو قره باغ داشتند كه با تلاش روسیه به آتش بس موقت منجر شد.
پنجمین همایش بین المللی امنیت مسكو در دو روز با حضور 500 شركت كننده از جمله وزیران و معاونان وزارت خانه های دفاع، رییسان ستاد كل نیروهای مسلح و كارشناسان از كشورهای مختلف امروز با حضور هیات ایرانی گشایش یافت.
افزون بر مبارزه با تروریسم به عنوان محوراصلی نشست امسال، مسائل امنیتی منطقه آسیا و اقیانوس آرام، ثبات جهانی و همكاری های نظامی از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست اعلام شده است.
وزیر دفاع ایران همچنین در حاشیه این نشست بین المللی دیدارهای دو جانبه ای انجام خواهد داد.
اروپام391**1516

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیران صنعت ایران و برزیل