ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایان قرارداد بازیکنان معضل جدید برانکو


پایان قرارداد بازیکنان معضل جدید برانکوخبرآنلاین/ با پایان یافتن لیگ برتر در ایستگاه پانزدهم قرارداد بیشتر بازیکنان پرسپولیس با این تیم تمام می شود.
هرچند برانکو ایوانکوویچ تاکید کرده هنوز فهرستی از ورودی ها و خروجی های پرسپولیس مشخص نیست، اما براساس قراردادهایی که بازیکنان با باشگاه دارند قرارداد یازده بازیکن با پرسپولیس تمام شده است و پانزده بازیکن کماکان تحت قرارداد این باشگاه هستند.
برای فصل آینده احمد نوراللهی، وحیدحیدریه، محمد انصاری، محسن مسلمان، رامین رضائیان، رضا خالقی فر، علی علیپور، علی محسن زاده، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، شهاب زاهدی، الکساندر لوبانف، امیر عباس آینه چی، محمد رحمتی و مرتضی قدیمی پور با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند.
اما قرارداد بازیکنانی که جزو مهره های تاثیرگذار سرخپوشان نیز به شمار می رفتند به پایان رسیده است. جری بنگستون، لوکاماریچ، مایکل اومانیا، میلاد کمندانی، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی، بابک حاتمی، امید عالیشاه، سوشا مکانی، رضا نورمحمدی و محسن بنگر بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده است و می توانند به هر تیمی که می خواهند بروند.
از سویی دیگر پرسپولیس بازیکنانی از فصل های گذشته دارد که به خاطر سرباز شدن به تیم های نظامی رفته اند و طبق قراردادی که دارند باید به پرسپولیس برگردند. حسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی و علی فاطمی بازیکنانی هستند که به جمع سرخپوشان بازخواهند گشت و سه بازیکن جدید این تیم خواهند بود.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
معضل تمدید قرارداد کیروش قبل جام جهانی