انصراف «مرجان شیرمحمدی» از بازی در یک تئاتر


انصراف «مرجان شیرمحمدی» از بازی در یک تئاترایسنا/ اجرای نمایش "انگشتری ژنرال ماسیاس" به دلیل انصراف ناگهانی مرجان شیرمحمدی از بازی در این اثر آن هم تنها چهار روز قبل از اجرای عمومی به تعویق افتاد.
این نمایش به کارگردانی مهدی پاشایی در حال آماده شدن برای اجرای عمومی در تماشاخانه «باران» بود که با حضور پیدا نکردن بازیگر اصلی کار با جایگزینی یک بازیگر دیگر به تاخیر افتاده است.
دراین باره مهدی پاشایی کارگردان نمایش، با تایید این مطلب توضیح داد: بهروز افخمی، همسر خانم شیرمحمدی با حضور و تماشای تمرین‌های نهایی نمایش، بیان کردند که این اجرا باید کمدی باشد. من به عنوان کارگردان موافق این مسئله نبودم، چراکه نمی‌خواهم تماشاگر به دیدن یک اثر کمدی سطحی بنشیند.البته رگه‌هایی از طنز در کار وجود دارد، اما این مسئله به گونه‌ای نیست که بتوان آن را به کل نمایش تعمیم داد و آن را یک کار صرفا طنز دید.
وی ادامه داد: با توجه به این مسئله خانم شیرمحمدی به یکباره از ادامه همکاری با گروه انصراف دادند و تنها چهار روز به اجرای عمومی گروه را ترک کردند.
او افزود: بر این اساس اجراهایمان چند روز به تعویق افتاد و ما با سختی‌های زیادی روبه رو شدیم. اکنون خانم کتانه افشاری نژاد پذیرفتند که همراه ما باشند.
نمایش " انگشتری ژنرال ماسیاس" نوشته ژوزفینا نیکلی و کار مهدی پاشایی با حضور کتانه افشاری نژاد، علیرضا مهران، مجید نوروزی، صدف نورمحمد و مهدی پاشایی از 21 بهمن ماه در تئاتر باران به صحنه می‌رود.


منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
کل کل بین یک آقا و خانم ( با بازی علی شیرمحمدی و فروغ کیماسی