ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باقری: حقیقی گل می‌خورد چون در شرایط مسابقه نیست


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.24 - 12:19

باقری: حقیقی گل می‌خورد چون در شرایط مسابقه نیست

آی اسپورت/ کریم باقری زیاد اهل مصاحبه کردن نیست اما هر بار که صحبتی می‌کند بدون ترس حرف می‌زند و شاید همین مصاحبه‌های تند اوست که در کنار بازی‌های زیبا و خاطره‌انگیزش از او یک اسطوره ساخته. کریم باقری در این گفت‌وگو پیرامون شرایط این روزهای پرسپولیس و تیم ملی و همچنین حضور دیروزش در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی صحبت کرده است.
چه شد که در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی شرکت کردید؟
یکی از دوستان این پیشنهاد را به من داد و من از این موضوع استقبال کردم؛ به هر حال این تیم کشتی فرنگی یک از امیدهای اصلی ایران در المپیک است و امیدوارم بتواند روزهای پرافتخاری را رقم بزند؛ دیدار بسیار صمیمانه‌ای را با بچه‌های کشتی فرنگی داشتم.
محمد بنا هم که یک پرسپولیسی قدیمی است...
بله؛ محمد بنا از آن پرسپولیسی‌های دوآتشه است و بارها برای پرسپولیس حرص می‌خورد و خیلی به این تیم علاقه دارد. او از مربیان موفق تاریخ ورزش است و باید قدرش را بدانیم. در المپیک تیم کشتی با حضور بنا توانست اتفاقات خوبی را رقم بزند.
به عنوان یک فوتبالی فکر می‌کنید حمید سوریان بتواند دوباره طلا بگیرد؟
سوریان نابغه وزش ایران است و من به او می‌بالم؛ دیدم که سوریان خیلی جدی تمرین می‌کند و دوست دارم دوباره طلا بگیرد.
فشار تمرینات یک تیم کشتی قبل از المپیک سنگین‌تر است یا فشار تمرینات یک تیم فوتبال قبل از جام جهانی؟
نمی‌دانم تا به حال کسی تمرینات کشتی‌گیرها را دیده است یا خیر؛ من یک چیزهایی شنیده بودم که خیلی فشار سنگین است و امروز که دیدم به یقین رسیدم؛ تمرینات وحشتناکی را انجام می‌دهند و واقعا زحمت می‌کشند و امیدوارم المپیک برایشان خوب تمام شود.
بازی ایران برابر ترکمنستان را تماشا کردید؟
بله؛ نکته‌ای که جالب بود حضور جوانان در تیم ملی بود. فوتبال ایران نیاز به این تغییر نسل داشت. کی‌روش هم به درستی این تغییر نسل را به وجود آورد. ما جوانان بسیار خوبی را داریم. در همین بازی برابر ترکمنستان بازیکنانی حضور داشتند که بازی‌های ملی آنها به 5 عدد هم نمی‌رسید و توانستند با تلاش خود بازیکنان باتجربه ایران را نیمکت‌نشین کنند. امیدوارم نسل جدیدی را شاهد باشیم.
اما پشت این اتفاق چرا دعوای کی‌روش و مسئولان فدراسیون را شاهد هستیم؟
متاسفانه این اتفاقات همیشه هست؛ این اتفاقات برای فوتبال خوب نیست و دودش در چشم تیم ملی می‌رود و این حواشی به تیم ملی سرایت می‌کند و نمی‌دانم ریشه‌اش چه چیزی است اما امیدوارم همه یک‌دل شوند.
علیرضا حقیقی در چند بازی گذشته نتوانسته باصلابت درون دروازه قرار بگیرد.
در حال حاضر 4 دروازه‌بان در تیم ملی حضور دارند و کارشان را انجام می‌دهند. علیرضا حقیقی دروازه‌بان توانمندی است و در جام جهانی توانایی خودش را نشان داد ولی تا وقتی در تیمش بازی نکند و در شرایط مسابقه قرار نگیرد، این اتفاقات طبیعی است که اینچنین گل بخورد.
خیلی‌ها‌ می‌گویند رحمتی باید به تیم ملی بازگردد.
رحمتی گلر بسیار خوبی است و بسیار آماده است ولی اینکه دعوت بشود یا نه به خود کی‌روش مربوط است و خود کی‌روش در این مورد باید تصمیم بگیرد؛ من به عنوان کسی که سال‌ها در تیم ملی حضور داشته‌ام به خودم اجازه نمی‌دهم که بگویم چه کسی به تیم ملی دعوت شود یا چه کسی نشود.
گویا شما در بین تمام کادر و بازیکنان پرسپولیس کمترین دریافتی را داشته‌اید؟
من از روزی که کارم را با تیم شروع کردم تا 6ماه هیچ دریافتی‌ای نداشتم اما الان 10درصد قراردادم را دریافت کرده‌ام و راجع به مسائل مالی نمی‌خواهم صحبت کنم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
زیباترین گل هایی که علیرضا حقیقی خورد