ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



معنی این گفته ها وعده قهرمانی نیست آقای برانکو؟


ورزش > لیگ برتر - برانکو ایوانکوویچ که بارها اعلام کرده بود پرسپولیس را قهرمان می کند عنوان کرده که هرگز این قول را نداده است.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛لیگ برتر به پایان رسید و پرسپولیس به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان نتوانست جام قهرمانی را بالای سرش ببرد.فارغ از تمام اشتباهات بازیکنان این تیم از دروازه بان گرفته تا مدافعان و مهاجمان باید گفت که این تیم پتانسیل قهرمانی را داشت.حتی خود برانکو هم این موضوع را فهمیده بود و تقریبا از هفته ششم به بعد بود که در خلال صحبت هایش پای قهرمانی را به میان کشید.

جست و جوی کوتاهی دراینترنت به شما این امکان را می دهد که مصاحبه های چند ماه قبل برانکو را پیدا کنید.همان مصاحبه هایی که قبل از تمرین،در نشست های خبری و در کنفرانس بعد از بازی انجام می داد و سرمربی کروات پرسپولیس با اطمینان حرف از قهرمانی می زد.

حالا مشخص نیست که چرا برانکو در گفت و گو با یکی از روزنامه های ورزشی منکر این قضیه شده است و گفته:«نه فصل قبل و نه فصلی که پیش رو است قول قهرمانی نداده و نمی دهم.»

برانکو بارها و بارها و نه تنها در خبرآنلاین،بلکه در گفت و گو با رسانه های دیگر هم حرف از قهرمانی زده بود.او گفته بود که برنده دربی قهرمان لیگ برتر می شود.اتفاقا پرسپولیس دربی را هم برد اما قهرمان لیگ برتر نشد! آقای برانکو آیا معنی حرف هایی که زده اید وعده برای قهرمانی نبود؟

251 41


ویدیو مرتبط :
نیمه شب نامه6/كدشبنم/وعده روحانی/اوباما/ای ول آقای وزیر