سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



روش خطرناک نشستن برای کودکان


روش خطرناک نشستن برای کودکانخراسان/ هنگامی که کودکان از بالا وپایین پریدن دست بر می دارند و می نشینند، اغلب مشغول کتاب خواندن،نقاشی کردن و تماشای برنامه تلویزیونی می شوند. با این که این فعالیت ها به ما احساس آرامش و امنیت می دهد اما خطر دیگری وجود دارد که باید به آن توجه کرد و آن روش نشستن بچه هاست.
بسیاری از کودکان هنگام نشستن پاهای خود را به شکل حروف لاتین W قرار می دهند .به گفته محققان و به نقل از سایت MSN ،به مرور زمان این حالت نشستن مشکلات استخوانی به وجود می آورد از جمله مشکلات رشد و عدم کنترل تعادل بدن.در این حالت نشستن ، آن ها کمر خود را صاف نگه نمی دارند از این رو به مرور زمان عضلات کمرشان ضعیف می شود.
به جای نشستن به این روش، آنها را راهنمایی کنید تا هنگام نشستن پاشنه ها را زیر باسن خود قرار دهند.
ممکن است که کودک نشستن در حالت غلط را ترجیح دهد زیرا احساس راحتی می کند اما با تاکید شما بر اصلاح شیوه نشستن، در آینده از شما برای نداشتن مشکلات ستون فقرات تشکر خواهد کرد.

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
مراحل نشستن کودکان