سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



زمان برگزاری مراسم سوم و هفتم مهرداد اولادی


زمان برگزاری مراسم سوم و هفتم مهرداد اولادی,مراسم مهرداد اولادی

 زمان برگزاری مراسم سوم و هفتم مرحوم مهرداد اولادی مشخص شد.


به گزارش”ورزش سه”، این مراسم یکشنبه هفته آینده از ساعت 14 تا 16 در مسجد امام خمینی قادیکلای بزرگ برگزار می شود.

اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.
این خبر غافلگیرکننده به سرعت به اردوی پرسپولیس رسیده و از اعضای کادرفنی کریم باقری و تنی چند از بازیکنان و دوستان نزدیک اولادی در راه بیمارستان هستند. این بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در هنگام مرگ تنها 30 سال داشت و خبر فوت او جانکاه و آزاردهنده است.

زمان و مکان تشییع پیکر مهرداد اولادی

پیکر مهرداد اولادی که امروز (سه شنبه) به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت، پنجشنبه هفته جاری در زادگاهش قائم شهر تشییع خواهد شد.

مهرداد اولادی متولد 4 خرداد 1364 در قائم شهر بود و نیم فصل دوم به تیم ملوان پیوست.او سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و الشباب امارات، ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت.

همچنین ببینید


ویدیو مرتبط :
داش مهرداد اولادی