سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



کوتاه کردن قد شلوار جین در 5 مرحله


دونفره/ اکثرا وقتی برای خرید شلوار میریم میبینیم که سایز کمر شلوار برامون مناسبه اما قد اون بلنده و به غیر از وقتی که برای انتخاب و خرید شلوار میذاریم یه وقتیم باید بذاریم تا یه خیاط مناسب پیدا کنیم که دمپای شلوار رو برامون کوتاه کنه و این کار دم دمای عید خیلی سخته چون اکثر خیاطا وقت ندارن و ما هم بسیار عجله داریم. من یه روش خیلی خیلی ساده رو بهتون آموزش میدم که راحت بتونین شلواراتونو توی خونه و فقط در 5 مرحله کوتاه کنید و برای این کار حتما نیاز به چرخ خیاطیه که توی بیشتر خونه هام پیدا میشه.
وسایل مورد نیاز برای کوتاه کردن قد شلوار جین
قیچی
سوزن ته گرد
نخ و سوزن برای کوک زدن
صابون خیاطی یا مداد
چرخ خیاطی برای دوخت نهایی
وسایل مورد نیاز برای کوتاه کردن قد شلوار جین
وسایل مورد نیاز برای کوتاه کردن قد شلوار جین
مراحل کار کوتاه کردن قد شلوار جین
مرحله ی اول
اول از همه باید قد شلوار رو تا جایی که میخواین کوتاه کنید توی تن شخص به کمک سوزن ته گرد علامت بزنین و به این نکته حتما توجه کنید که سنگشور پایین شلوار دوباره در قسمت دمپا قرار میگیره پس قد رو زیاد بلند در نظر نگیرید. زیبایی شلوار به اینه که روی کفش قرار بگیره و من توصیه میکنم که اگه واسه اندازه گیری تردید دارین حتما اندازه ی قد شلوار رو روی کفش بگیرین تا مطمئن شید.
مرحله ی دوم
در این مرحله به کمک صابون خیاطی یا مداد قدی رو که در قسمت واروی شلوار مشخص کرده بودین به قسمت روی شلوار انتقال بدین و دو تا دمپارو روی هم قرار بدین و اندازه هارو باهم چک کنید که یکی باشه.
مرحله ی سوم
قسمت سنگ شور دمپای شلوار دقیقا از روی دوختش باید روی خطی که کشیدیم قرار بگیره.
همونطوری که در تصویر زیر میبینین اضافه ی شلوار رو به داخل میدیم
بعد از اینکه اضافه ی شلوار رو به داخل دادیم به سمت بالا برگردون میکنیم که موقع دوخت زیر کار نره.
مرحله ی چهارم
بعد از اینکه دقیقا قسمت سنگ شور رو روی خط قرار دادین به کمک سوزن ته گرد اونو محکم کنید و این کار رو تا انتها روی هر دو دمپای شلوار تکرار کنید
بعد از ثابت کردن به کمک سوزن ته گرد به وسیله ی نخ و سوزن کوک بزنید. در این مرحله حتما شلوار رو یه بار دیگه پرو کنید تا اگه کوتاهی یا بلندیش به نظرتون مناسب نبود بتونین اصلاحش کنین چون باز کردن کوک راحت تر از باز کردن دوخت چرخ خیاطیه.
مرحله ی پنجم
در این مرحله ابتدا نخی همرنگ و مناسب برای دوخت انتخاب کنیدو بعد شلوار کوک زده رو از قسمت روی شلوار زیر چرخ خیاطی قرار بدین و دقیقا از لبه شروع به دوخت کنید تا دوختتون زیباتر بشه و کار تمیزتر در بیاد. بعد از دوخت نخ های کوک رو باز کنید و اضافات شلوار رو با نگهداشتن 1 سانتی متر تویی برش کنید. لبه ی کار رو میتونین سردوز بزنین یا با نوار اریب همرنگ بدوزین.
به همین سادگی در کمتر از 15 دقیقه شلوارتون آماده میشه و میتونین ازش استفاده کنید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫آموزش کوتاه کردن شلوار جین‬‎