سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



منویات رهبرمعظم انقلاب در تمامی مباحث فصل الخطاب است


به گزارش عصر پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان جنوبی، وجه الله خدمتگزار، افزود: به هیچ نهاد حاکمیتی و دولتی اعم از شورای نگهبان و هیئت های نظارت که تاکنون منشأ خدمات بسیاری بوده اند نباید هجمه ای صورت گیرد چرا که هر نهاد و دستگاهی در چارچوب وظایف، قوانین، مقرارت و اختیارات قانونی خود عمل می کند.
وی اظهار کرد: شورای نگهبان، هیئت های اجرایی، ستاد انتخابات و همه مسئولان در تمامی رده ها و سطوح باید خود را مکلف کنند تا در راستای اجرای فرامین و نظرات مقام معظم رهبری، در حوزه برگزاری انتخابات و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که جزو بیانات ایشان بود، اقدامات و برنامه ریزی های لازم را صورت دهند.
استاندار خراسان جنوبی قانون را ملاک و محور تمامی فعالیت ها دانست و تصریح کرد: همه باید بر اساس قانون انتخابات عمل کنند و از اقداماتی که فراتر از قانون و مقررات مربوطه خصوصاً در حوزه انتخابات باشد پرهیز کنیم.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در موضوع انتخابات، اجرای دقیق قانون و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه تأکیدات فراوانی داشتند یادآورشد: همه مسئولان در حوزه های مختلف،در حوزه های مشخص قانونی به انجام وظایف تعریف شده خواهیم پرداخت تا ان شاا... این منویات اجرایی شوند.
** باید مراقب خدعه و نیرنگ دشمن باشیم.
استاندار خراسان جنوبی در ادامه به خدعه و نیرنگ دشمنان اشاره کرد و گفت: باید از خدعه و نیرنگ دشمن مراقبت جدی صورت گیرد،طبیعی است دشمن هیچ وقت دست از تلاش برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب بر نخواهد داشت.
خدمتگزار تاکید کرد: باید از تمامی فرصت ها و امکانات موجود که در حال حاضر فراهم شده به نفع پیشرفت، توسعه و آبادانی کشورمان استفاده کنیم.
وی در خصوص رسیدگی به صلاحیت ها، اظهار داشت: امید است زمینه حضور تمامی سلایق و تفکرات پذیرفته شده در چارچوب های نظام مقدس اسلامی در این انتخابات فراهم شود تا مردم بتوانند طرح ها و برنامه ها و دیدگاه های آنان را مقایسه و ارزیابی کنند.
استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مطابق با قانون و نیز تاکیدات رهبر معظم انقلاب هریک از نامزدها و طرفداران آنها به اعلام توانمندی ها، قابلیت ها، ظرفیت ها، برنامه ها و طرح های خود پرداخته و از تخریب یکدیگر به جد بپرهیزند تا مردم نیز در فضایی توام با برادری و وحدت در پای صندوق های رای در روز 7 اسفندماه سال جاری حضور پیدا کنند.
2047/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حضور حجت الاسلام احرابی در مباحث اخلاقی رهبرمعظم انقلاب