سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پایان سرقت‌های مخوف ۷ تبهک&#


سلامت نیوز: ۷ سارق نقابدار با چاقو و قمه به خانه‌های شمال شهر یورش می‌بردند و بعد از بستن دست و پای اعضای خانواده‌ها جواهرات‌شان را سرقت می‌کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، چندی قبل مردی در تماس با مأموران كلانتری 101تجریش از حمله چند سارق نقابدار به خانه‌اش در خیابان فرشته خبر داد. او گفت: سارقان كه قمه در دست داشتند با شكستن در وارد خانه شدند و با تهدید 120میلیون تومان از جواهرات همسرم را سرقت كردند. این مرد ادامه داد: من و همسرم در خانه بودیم كه ناگهان در خانه باز شد و 4 مرد نقابدار وارد شدند. 3نفر از آنها سراغ من آمدند و دست و دهانم را بستند و نفر چهارم نیز سراغ همسرم رفت.

آنها تهدید كردند كه اگر رمز گاوصندوق را به آنها ندهم هر دو نفرمان را می‌كشند. با وجود این من رمز گاوصندوق را به آنها نگفتم و آنها تصمیم گرفتند گاوصندوق را در خودروی آزرای من بگذارند و با خود ببرند اما چون گاوصندوق داخل خودرو جا نشد آن را رها كردند و با جواهراتی كه دزدیده بودند گریختند. درحالی‌كه پرونده در اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت در دست بررسی بود خبر رسید سرقت مشابهی از خانه‌ای واقع در بلوار آفریقا اتفاق افتاده است.

سارقان در این سرقت نیز با تهدید چاقو و قمه دست و پای اعضای خانواده‌ای را بسته و اموال آنها را سرقت كرده بودند. شاكی این پرونده به مأموران گفت: دخترم پشت در خانه بود كه ناگهان در با شدت باز شد و به او برخورد كرد. همزمان چند مرد قوی هیكل كه نقاب به چهره زده بودند وارد شدند و ابتدا اسپری اشك آور زدند و در ادامه دست و پای هر سه نفرمان را بستند. آنها جواهراتی را كه به دست‌های همسر و دخترم بود بریدند و ما را داخل یكی از اتاق‌ها انداختند و با طلاها از آنجا فرار كردند. تجسس‌های افسران آگاهی نشان می‌داد هر دو سرقت توسط اعضای یك باند انجام شده است.

كارآگاهان در جریان تحقیقات خود به اطلاعاتی از خودروی دزدان دست یافته و موفق به شناسایی 2نفر از آنها شدند. با تحت نظر قرار دادن آنها 5نفر دیگر از اعضای این شبكه مخوف سرقت شناسایی و در چند عملیات ضربتی همه آنها دستگیر شدند. سرهنگ داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دستگیرشدگان به سرقت به عنف از هر دو خانه اعتراف كرده‌اند. با این حال تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد و شهروندانی كه از آنها شكایت دارند می‌توانند برای شناسایی‌شان به اداره پنجم پلیس آگاهی واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه كنند.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟