ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیگ برتر گیلان/ تیم فوتبال نوجوانان آبی پوشان رشت مغلوب لاهیجان شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال ملوانان لاهیجان موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه پنج بر دو برابر تیم فوتبال نوجوانان آبی پوشان رشت به برتری دست یابد .
در جریان این مسابقه که از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر نوجوانان گیلان برگزار شد ، تیم ملوانان لاهیجان در یک بازی برتر مقابل حریفش به برتری رسید و توانست هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند .
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها ، تیم های فوتبال نوجوانان فجرشهید محسنی رضوانشهر و کادوس ماسال رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم کادوس ماسال در یک بازی یکطرفه و پرگل با نتیجه شش بر صفر حریف خود را شکست داد.
همچنین سایر دیدارهای هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان باشگاه های استان گیلان به دلیل نامساعد بودن زمین بازی، لغو و به زمان دیگری موکول شد.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت با کسب 27 امتیاز همچنان صدرنشین است، تیم کادوس ماسال با کسب 23 امتیاز و یک بازی بیشتر در مکان دوم قرار دارد و تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی با کسب 22 امتیاز سوم است.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان باشگاه های استان گیلان12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .ک/3
7285/ 6158

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی نوجوانان آبی پوشان رشت و شهرداری رشت