ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فوتبال ملی همچنان بدون اسپانسر لباس


ایسنا/ تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران از اوایل مرداد ماه سال جاری اسپانسر لباس ندارد و با گذشت حدود پنج ماه از اتمام قرارداد با اسپانسر قبلی از قرارداد جدید هم خبری نیست.
تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در چند بازی اخیر خود از نظر تامین لباس بازی و تمرین، به شدت در مضیقه بود تا جایی که حتی در دیدار مقابل هند در چارچوب ر‌قا‌بت‌های مرحله انتخابی جا‌م جها‌نی برای تهیه یک دست لباس هتلی مجبور شدند به بازار رفته و یک دست لباس تهیه کنند.
مسئولان کمیته بازاریابی فدراسیون با بهانه و توجیه تعداد بالای پیشنهاد اسپانسرهای مختلف دست روی دست گذاشته و فرصت سوزی می‌کنند، آن هم در حالی که شرایط لباس و امکانات پوشاک تیم ‌ملی به هیچ وجه نه از نظر کمی و نه از نظر کیفی مطلوب نیست؛ کیفیتی که بارها و بارها توسط کادرفنی و بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته و کمیتی که این روزها در حداقل خود به سر می‌برد تا جایی که با توجه به اتمام قرارداد اسپانسر قبلی به نوعی تنها نام این برند بر پیکره اعتبار تیم ‌ملی جولان می‌دهد.
در هر صورت قرارداد برند آل اشپورت از تاریخ دوازدهم مرداد ماه سال جاری به صورت رسمی ا تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل ایران به منظور تهیه لباس به اتمام رسیده است، هر چند به صورت شفاهی ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل و مسئولان این برند از تهیه پوشاک تیم ‌ملی تا انعقاد قرارداد جدید دم می‌زنند، اما در عمل نه تنها کیفیت همان کیفیت قبلی که کمیت نیز ضعیف‌تر از قبل شده و تیم ‌ملی خود را محتاج به تهیه یک دست لباس هتلی می‌بیند.
در چند بازی اخیر تیم ‌ملی نیز بازیکنان مجبور شده‌اند بعضا یک دست لباس خود را برای دو بازی نگه داشته و بر تن کنند، چرا که لباس یدکی دیگری در کار نبوده است؛ اتفاقی که نه تنها در شأن تیم ‌ملی نیست،‌ بلکه واقعه‌ای تلخ برای فو‌تبا‌ل کشوری است که به عنوان تیم اول قاره کهن در رنکینگ فیفا قرار گرفته است.
تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران نه از تیم‌هایی همچون ایتالیا، انگلیس، آلمان و ... قدرتمندتر و نه پیشنهادهای شرکت‌های مختلف برای تهیه لباس این تیم‌ از از سایر تیم‌های ملی بیشتر است. پس چه بهتر که بپذیریم و قبول کنیم که باز هم مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل در اقدامات خود برای قرارداد با اسپانسر پوشاک تیم ‌ملی برای سال پیش‌رو و سال‌های آینده ضعیف عمل کرده و با گذشت حدود پنج ماه از اتمام قرارداد قبلی عجله‌ای برای امضای قرارداد جدید ندارند آن‌هم در شرایطی که به هیچ وجه اوضاع تیم ملی در زمینه تامین لباس مطلوب نیست.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال با طرح یوزپلنگ ایرانی