رونمایی از کتاب حبیب احمدزاده درباره «بوف کور»


کتاب «گفت‌وگو با سایه یا بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد» پژوهشی از حبیب احمدزاده رونمایی‌ می‌شود.

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب ایسنا، مراسم رونمایی این کتاب دوشنبه ششم اردیبهشت ساعت 15 از سوی پژوهشکده دانشگاه هنر تهران در محل این دانشگاه واقع در خیابان سرهنگ سخایی برپا می‌شود.

سخنرانان این مراسم جهانگیر هدایت، خسرو سینایی، اکبر عالمی، دکتر بنی‌اردلان و علی دهباشی هستند.

در معرفی این کتاب عنوان شده است: «کتاب «گفت‌وگو با سایه یا بوف کور چگونه ساخته و پرداخته شد» حاصل تحقیق مفصل و هفت‌ساله حبیب احمدزاده درباره چگونگی نگارش «بوف کور» توسط صادق هدایت است.

علی دهباشی مدیر مجله بخارا درباره این کتاب چنین نوشته است: «کتاب گفت‌وگو با سایه، ما را با لذت، با وجوه ناشناخته‌ای از رمان بوف کور آشنا کرده و پنجره کاملا تازه‌ای به تحقیقات هدایت‌شناسی می‌گشاید. آنچه دکتر حبیب احمدزاده در مورد صادق هدایت و به ویژه بوف کور پژوهش کرده‌اند، پیش از ایشان در تحقیقات قبلی بوف کور هرگز وجود نداشته است.»

بعضی از خوانندگان معتبر نیز این کتاب را حل‌المسائلی قاطع بر بوف کور، پس از قریب به بیش از 60 سال ابهامات جاری پس از مرگ نویسنده آن می‌خوانند.»

این کتاب به همراه دی وی دی فیلم «گفت‌وگو با سایه» اثر خسرو سینایی و نیز با قابلیت نرم‌افزار واقعیت افزوده، به‌زودی توسط انتشارات سوره مهر به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
رونمایی از کتاب حبیب دلها