سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام قدردانی ظریف به مقامات و ملت عراق درباره موفقیت برگزاری مراسم اربعین


به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان طی پیامی به مقامات عالیه و ملت عراق موفقیت برگزاری مراسم اربعین حسینی را تبریک گفت. متن پیام وزیر امور خارجه کشورمان به شرح ذیل می‌باشد.

بسمه تعالی

خدا را شاکریم که اربعین حضرت سیدالشهداء (ع) باشکوه‌تر از سالهای گذشته با حضور میلیون‌ها انسان مومن، خدا جو، آزاده و عاشق رسول مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزار شد و عاشقان آن حضرت ضمن اظهار ارادت به آستان مقدس امام حسین (ع) و شهدای بزرگوار کربلا، بار دیگر ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) را به سمع و نظر جهانیان رساندند.

بی تردید مراسم با شکوه اربعین امسال، مصداق حقیقی وحدت همه خداجویان، موحدان و آزادگان جهان بر محور عدالت طلبی، مبارزه با ظلم و افراط گری و مواجهه با انحراف در ارزش‌ها و آموزه‌های حقیقی الهی بود.

لازم می‌دانم از همه مسئولین عالیرتبه، دولت و ملت خستگی ناپذیر عراق برای میزبانی کریمانه و شایسته از میلیون‌ها زائر از جمله زائران ایرانی تقدیر و تشکر کنم.

همچنین مراتب سپاس ویژه خویش را از مراجع عظام دینی مقیم عراق که با هدایت الهی و معنوی خویش، راهنما و راهگشای برگزاری این مراسم با عظمت بودند، اعلام کنم.

از درگاه خداوند بزرگ برای دولت و ملت بزرگ عراق سعادت و بهروزی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/TTDB9M


ویدیو مرتبط :
برگزاری مراسم اربعین حسینی