سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خبری خوش برای دارندگان ال‌جی G3 در ایران؛ اندروید 6 اردیبهشت ماه از راه می‌رسد!


خبری خوش برای دارندگان ال‌جی G3 در ایران؛ اندروید 6 اردیبهشت ماه از راه می‌رسد!آی تی رسان/ خبری خوب از طرف نمایندگی شرکت ال‌جی در ایران برای موبایل G3 به دست ما رسیده است. این خبر مبنی بر زمان آپدیت G3 به اندروید 6.0 مارشمالو است؛ در ادامه با ما همراه باشید.

طبق صحبت‌های نماینده فروش یکی از شعبه‌های بخش موبایل شرکت ال‌جی با تیم آی‌تی‌رسان در پرسش به این سوال که چه زمانی منتظر دریافت بروزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو با پشتیبانی کامل زبان فارسی برای موبایل G3 باشیم؟! پاسخی جالب و خوب برای صاحبان ال‌جی G3 در ایران دریافت کردیم؛ در ادامه ما اطلاعاتی مهم به شما خواهیم داد.

پاسخ:

آپدیت اندروید 6.0 مارشمالو برای ال‌جی G3 بین روزهای 25 فروردین تا 20 اردیبهشت ماه برای کاربران ایرانی عرضه خواهد شد. تغییرات صورت گرفته در این آپدیت‌، درست همان چیزی است که پیش‌تر در ال‌جی G4 دیده بودیم، اما بعضی از امکانات متفاوت است و بهبودهایی در زمینه باتری، رابط کاربری و مدیریت استفاده دستگاه از سخت افزار اصلی ایجاد شده است. لازم به ذکر است که اندروید 6.0 مارشمالو آخرین بروزرسانی برای این مدل خواهد بود؛ با این حال منتظر سورپرایزهایی برای موبایل G3 باشید!



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
روت ال جی روت ال جی G3 اندروید 5 لالی پاپ