کلاچ گیر هوشمند خودرو معرفی شد


کلاچ گیر هوشمند خودرو معرفی شدپرشین خودرو/ رییس هیات مدیره شرکت الکترو هوشمند آسیا که تولیدکننده کلاچ گیر های هوشمند است می گوید در به کارگیری این سیستم هیچ قطعه ای از خودرو جا به جا نمی شود.
حسن غلامی، با بیان این مطلب اظهار داشت: کلاچ گیر هوشمند اهاکو در واقع مجموعه قطعاتی است که با خودرو سازگار است و بر روی خودرو نصب می شود و هیچ قطعه ای در اتومبیل دستکاری نخواهد شد.

وی در همین رابطه ادامه داد: در واقع کلاچ گیر هوشمند جایگزینی برای گیربکس های اتوماتیک است که بر روی خودروهای دنده ای نصب می شود و تعویض دنده را با دکمه ای که بر روی دسته دنده است هوشمند و آسان می کند. از آن گذشته در صورتی که راننده بخواهد به هر دلیلی وضعیت را به حالت دنده ای و کلاچ معمولی تغییر دهد تنها نیازمند فشار دادن یک دکمه است.

غلامی در خصوص قابلیت نصب این کلاچ هوشمند عنوان کرد: کلاچ هوشمند اهاکو بر روی تمامی خودروهای ساخت داخل نصب می شود. در خصوص اتومبیل های دیگر نیز بر روی انواع خودروها از جمله «تویوتا» و یا محصولات «لیفان» قابلیت نصب وجود دارد.

رییس هیات مدیره شرکت الکترو هوشمند آسیا توضیح داد: نصب این کلاچ هوشمند در مصرف سوخت تاثیر به سزایی دارد و تمام مشتریانی که از این قابلیت بهره مند شدند این کاهش را احساس کرده اند.

وی در خصوص قیمت این محصول بیان کرد: در حال حاضر تمام مراحل خرید و نصب این کلاچ هوشمند بر روی خودروهای ساخت داخل رقمی در حدود 750 هزار تومان است که البته شامل یک گارانتی 14 ماهه و خدمات پس از فروش شایسته در تهران و شهرستان هاست.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: پرشین خودرو


ویدیو مرتبط :
کلاچ اتوماتیک هوشمند خودرو