سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری سارق 120 میلیون ریالی منزل در خرمدره


به گزارش پایگاه اصلاع رسانی پلیس، سرهنگ عباس حسنی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان خرمدره شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فرد متهم به نام «ص. ن» را شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ حسنی افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به سه فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی 120 میلیون ریال اعتراف کرد.
سرهنگ حسنی با بیان اینکه سه مالخر نیز در رابطه با این موضوع شناسایی و دستگیر شدند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار قانونی، روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، منزل خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

** دوربین مدار بسته هویت سارق سابقه دار را افشا کرد
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق مغازه در شهر زنجان خبر داد و افزود: در پی وقوع سرقت از یک مغازه بلافاصله گشت پلیس در محل حاضر و در بررسی اولیه مشخص شد فردی با حضور در مغازه از سهل انگاری مغازه دار سوء استفاده کرده و یک دستگاه لپ تاپ را به سرقت برده است.
سرهنگ ایرج خانی اظهار کرد :با کار اطلاعاتی پلیس و استفاده از تصاویر دوربین مدار بسته در کمتر از چند ساعت متهم شناسایی و دستور بازداشت وی صادر شد.
وی ادامه داد: این متهم سابقه دار به سرقت یک دستگاه لپ تاپ و حدود مبلغ 300هزار تومان وجه نقد اعتراف کرد.
سرهنگ خانی از شهروندان خواست توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

** کشف تجهیزات گنج یابی از سه متهم در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از کشف تجهیزات گنج یاب از سه متهم در منطقه تاریخی سهرورد این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بهرام خلیلی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 12 سهرورد حین گشت زنی در حوالی روستای قلعه جوق به یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بررسی تکمیلی دو دستگاه فلزیاب، دو عدد لوپ(فرمان شکل)، یک عدد حفره یاب، تعدادی آنتن، آلات تنظیم دستگاه و اتصالات مربوطه که به صورت ماهرانه ای در داخل کیف مسافرتی بزرگ جاساز شده بود از متهمان کشف شد.
سرهنگ خلیلی با بیان اینکه تجهیزات کشف شده فقط در گنج یابی و فلز یابی کاربرد دارد،تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی پلیس علت حضور و انگیزه خود از همراه داشتن تجهیزات و دستگاه ها را پیدا کردن گنج و زیر خاکی در منطقه تاریخی سهرورد عنوان کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: این متهمان به همراه تجهیزات کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
7312/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری سارق توسط دوربین های مداربسته