علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بخش خبر ساعت ۲۱ شبکه یک جامع و فراگیر می‌شود/ تغییرات ادامه دارد


پیمان جبلی معاون خبر رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییرات بخش های خبری در شبکه های مختلف گفت: با تحولاتی که در ارتقای کیفیت خبر در سازمان ایجاد شده است و با برنامه هایی که برای ارتقای سطح کمی و کیفی خبر در سازمان صدا و سیما وجود دارد و تا الان هم شاهد آثار آن بوده‌ایم اقتضای شرایط بر این است که هر از چند گاهی تغییراتی در بخش های خبری متناسب با فضای ایجاد شده بوجود بیاید.

وی ادامه داد: در مقاطع مختلف تغییراتی در بخش های خبری رخ داده است و گاهی با افزایش شبکه های صدا و سیما بخش های خبری جدیدی ایجاد شده است. ما در مقطعی افتتاح شبکه ۲۴ ساعته خبر را داشتیم و خدا را شکر این شبکه در طول زمان رشد کرده و به لحاظ کمی ارتقا پیدا کرده است و اکنون هم به لحاظ مخاطب در جایگاه خوبی قرار دارد.

جبلی با اشاره به دیگر تغییرات ایجاد شده در بخش‌های خبری شبکه ها یادآور شد: اینها تحولات جدید و مهمی بود که اتفاق افتاده است و در یک سیر منطقی تحولات خبر در سازمان می طلبید که در شکل، کمیت، کیفیت و جایابی بخش های مختلف خبری سایر شبکه های سازمان هم ادامه پیدا کند. به طور مثال اکنون از طرف شبکه های جدید التاسیس درخواست هایی برای راه اندازی بخش های خبری داریم که در حال بررسی امکانات خود و این شبکه ها هستیم. ما با توجه به مشکلات جدی که سازمان صدا و سیما در تامین منابع مالی دارد و چالش هایی که در این زمینه با آن‌ها روبرو هستیم، درخصوص تغییرات این شبکه ها نیز اقدام می کنیم.

معاون خبر سازمان صدا و سیما با اشاره به تغییرات اخیر در بخش خبری شبکه یک سیما عنوان کرد: اخیرا بعضی از تصمیماتی که در حوزه شبکه های سراسری گرفته شده بود، اعمال شد. به طور مثال خبر ۷ و ۸ صبح شبکه یک حذف شد و خبر ساعت ۹ صبح این شبکه به خبر مشروح بامدادی تبدیل شد.

وی اظهار کرد: همچنین خبر ساعت ۲۱ در آینده نزدیک به یک بخش مشروح کامل، جامع و فراگیر تبدیل می شود. مزیت هایی که این بخش به عنوان بخش اصلی و رسمی سازمان صدا و سیما داشته است حفظ و تقویت می شود و از ظرفیت های جدید در این بخش خبری بهره گرفته خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خبر درگیری مسلحانه در فولادشهر در بخش خبری ساعت 14 شبکه