فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آهو خردمند: دیگر در فیلمی بازی نمی‌کنم


بازیگر "به کجا چنین شتابان" گفت: از مدتها پیش دیگر به کار بازیگری نپرداخته ام و قرار هم نیست که دیگر کار کنم.

خبرگزاری میزان: بازیگر "به کجا چنین شتابان" گفت: از مدتها پیش دیگر به کار بازیگری نپرداخته ام و قرار هم نیست که دیگر کار کنم.

آهو خردمند بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: از مدتها پیش دیگر به کار بازیگری نپرداخته ام و قرار هم نیست که دیگر کار کنم منتظرم یک کار خوب به  من پیشنهاد شود در غیر این صورت دیگر کار نمی کنم، درا ین مدت پیشنهادات کاری زیادی داشته ام ولی همه آنها را رد کردم.

وی افزود: من به جز بازیگری به کار دیگری به نام نقاشی می پردازم و دو ماه دیگر در رم و سپس در پاریس و اسپانیا نمایشگاه نقاشی برگزار می کنم.

این بازیگر ادامه داد: پیش از این در بابل و آمل هم در اردیبهشت ماه نمایشگاه برگزارکرده بودم که با استقبال خوبی مواجه شد.

وی خاطر نشان کرد: در خارج از کشور هم نمایشگاه برگزار کرده بودم و در آنجا  نسبت به آثارم استقبال خوبی به عمل آمد و نقدهای مثبتی برای آنها نوشتند.


ویدیو مرتبط :
امام رضا علیه السلام و آهو (داستان کامل ضمانت آهو)