ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صادق‌زاده نقره گرفت، منصور پورمیرزایی پنجم شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری معلولین در امارات، دو نماینده کشورمان در دسته 107 کیلوگرم به مصاف حریفان رفتند.

علی صادق‌زاده در رقابت‌های این دسته موفق به مهار وزنه های 215 و 226کیلوگرمی شد و در حرکت آخر از مهار وزنه 230 کیلوگرمی بازماند و به عنوان نایب قهرمان شناخته شد.

منصور پورمیرزایی، دیگر نماینده ایران در این دسته در حرکت اول و دوم وزنه‌های 190 و 198 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت سوم موفق به مهار وزنه 202 کیلوگرمی نشد و با عنوان پنجم به کار خود پایان داد.

نماینده مصر با رکورد 227 کیلوگرم به عنوان قهرمانی این دسته رسید و عنوان سوم با رکورد 202 کیلوگرم به نام نماینده قرقیزستان ثبت شد.

پیش از این نیز کاروان کشورمان موفق به کسب دو طلا توسط مجید فرزین در دسته 80 کیلوگرم و سید حامد صلحی پور در دسته 88 کیلوگرم، یک نقره توسط سامان رضی در دسته 97 کیلوگرم و نیز یک برنز توسط حمزه محمدی در دسته65 کیلوگرم شده است.

تا ساعتی دیگر نیز رقابت‌های دسته فوق‌سنگین آغاز می شود و سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان به روی تخته خواهد رفت.

رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری معلولین از 26 بهمن ماه با حضور بیش از 200 وزنه بردار از 42 کشور جهان آغاز شده و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حاج منصور ارضی _ غربت صادق