افزایش پنج درصدی مراودات پستی در چهار محال و بختیاری


مدیرکل پست چهارمحال وبختیاری از افزایش پنج درصدی مراودات پستی طی 10 ماه اخیر خبر داد.

«حسین عنایتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه چهارمحال وبختیاری – با اشاره به وجود هشت میلیون و 400 هزار مراودات پستی در سال‌جاری، اظهار کرد: این میزان نسبت به پارسال پنج درصد افزایش داشته است.

وی از راه‌اندازی دو سرویس الکترونیکی در سال‌جاری خبر داد و گفت: این دو سرویس، سرویس پست یافته(ایجاد سامانه کشوری در خصوص یافتن مدارک گمشده) و سرویس کارت پستال الکترونیکی(بارگذاری تصویر و متن) هستند.

عنایتی ثبت اسناد، ناجا و ثبت احوال را از مشتری‌های کلان پست دانست و با اشاره به همکاری‌های پست با ثبت احوال در خصوص ثبت‌نام کارت ملی هوشمند، تصریح کرد: امسال‌ 10 ایستگاه ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در استان راه‌اندازی شده و 24 هزار متقاضی این خدمات را از طریق پست دریافت کرده است.

وی با اشاره به این‌که 50 توزیع‌کننده مرسولات پستی در استان در حال فعالیت هستند، گفت: توزیع‌کنندگان به نیابت از مردم جابجایی مرسولات را انجام می‌دهند که به طور میانگین هر یک از آن‌ها در طول روز 330 مرسوله را جابه‌جا می‌کند.

عنایتی بیشترین حجم ارسال و دریافت مرسوله را به تهران دانست و خاطرنشان کرد: امسال 54 درصد مرسولات استان به تهران، شش درصد به اصفهان و بقیه مرسولات به‌ترتیب به استان‌های خوزستان و خراسان‌رضوی ارسال شده است.

مدیرکل پست استان خدمات ویژه شهروندی، سرویس مستقیم پست، پست تبلیغ، پیک سبز و تهیه لباس فرم یک شکل برای همه کارکنان پست را از برنامه‌های شاخص پست دانست.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
سفر به چهار محال و بختیاری