حسین علیزاده و «هم آوایان» به کرمانشاه می‌روند


حسین علیزاده و «هم آوایان» به کرمانشاه می‌روندمیزان/ کنسرت حسین علیزاده و گروه «هم‌آوایان» با آواز محمد معتمدی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
حسین علیزاده و «هم آوایان» به کرمانشاه می‌روند کنسرت حسین علیزاده با آواز محمد معتمدی 11 اردیبهشت در تالار «انتظار» شهر کرمانشاه برگزار می‌شود. این کنسرت در ادامهٔ کنسرت‌هایی است که علیزاده با همراهی گروه موسیقی خود، سال گذشته در شهرهای گوناگون کشور اجرا کرده بود.
کنسرت کرمانشاه حسین علیزاده و گروه «هم آوایان» در دو بخش برگزار می‌شود. بخش نخست کنسرت در دستگاه راست پنج‌گاه اجرا می‌شود و شامل تصنیف‌های «سرود گل»، «جان من» و «مِی نوش» است که شعرهای آن به ترتیب از فریدون مشیری، سلمان ساوجی و حافظ است.

در این بخش از کنسرت، افزون بر بداهه نوازی اعضای گروه، ساز و آواز (با شعر سایه) و چهارمضرابی همراه با بداهه خوانی شعر سایه نیز قرار است اجرا شود.

بخش دوم کنسرت در مایهٔ چهارگاه برگزار می‌شود. قطعهٔ نخستِ این بخش، آهنگ نامیِ «سلام» (اثر استاد روانشاد حسن کسایی) است. آوازهایی با شعر استاد شفیعی کدکنی و آواز مثنوی (شعر مولانا) و تصنیف «سوار می‌رسد» (با شعر زنده یاد سیمین بهبهانی) دیگر بخش‌های قسمت دوم کنسرت حسین علیزاده در کرمانشاه است.

در این بخش در کنار بداهه نوازی‌ها، قطعهٔ مورد اقبال قرار گرفتهٔ «بحر طویل» نیز اجرا می‌شود. شعر این قطعه از سیروس جمالی است.

اعضای گروه «هم آوایان» در کنسرت کرمانشاه عبارتند از:

حسین علیزاده (تار)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، سیامک جهانگیری (نی)، نگار بوبان (عود)، محمد انشایی (قیچک)، صبا علیزاده (کمانچه)، علی بوستان (شورانگیز)، سیاوش برهانی (تار)، رادمان توکلی (بم تار)، سحر ابراهیم (قانون) و محمد قنبری (تنبک و سازهای کوبه یی)

کنسرت حسین علیزاده و گروه هم آوایان، 11 اردیبهشت ماه، ساعت 21:30 در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می‌شود.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
گزیده کنسرت هم آوایان - حسین علیزاده