ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور دوچرخه‌سوار پارالمپیکی ایران در اردوی یک ماهه هلند


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، تا کمتر از یک ماه دیگر مسابقات جام جهانی دوچرخه‌سواری معلولان در کشور ایتالیا برگزار می شود. این رقابت‌ها آخرین مرحله توزیع سهمیه پارالمپیک ریو است و از این حیث اهمیت زیادی برای شرکت کنندگان دارد.

ایران از جمله کشورهای شرکت کننده در این مسابقات است و این در حالی است که دوچرخه‌سواری کشورمان از حضور در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون، برای بازی‌های پارالمپیک کسب سهمیه کرد اما برای تثبیت این سهمیه با بهمن گلبارنژاد و محمد ابراهیم پور در مسابقات ایتالیا شرکت خواهد کرد.

از آنجا که سهمیه دوچرخه‌سواری ایران تا حد زیادی قطعی است و فقط باید به مرحله تثبیت برسد، مسئولان مربوطه از حالا برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی بهتر و بیشتر رکابزنی که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شود را آغاز کرده‌اند.

فرهاد عصفوری، دبیر انجمن دوچرخه سواری در این باره اظهار داشت: دوچرخه‌سواری که از حضور در مسابقات جهانی ایتالیا صاحب سهمیه پارالمپیک شود، بلافاصله پس از بازگشت از این رقابت‌ها و پس از چند روز استراحت، تمریناتش را طبق برنامه مصوب آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: از حالا به فکر اردوی برون‌مرزی برای رکابزن پارالمپیکی کاروان ایران هستیم تا وی بتواند با بهترین آمادگی عازم برزیل شود. به همین منظور رایزنی‌هایی انجام شده تا رکابزن پارالمپیکی ایران بتواند یک مرحله اردوی آماده‌سازی در کشور هلند داشته باشد.

دبیر انجمن دوچرخه‌سواری تاکید کرد: این اردو برای مدت زمان یک ماه پیش‌بینی شده است که طی آن رکابزن پارالمپیکی زیر نظر مربی خود، تمریناتش را در هلند پیگیری خواهد کرد. زمان اردو هنوز نهایی نشده اما احتمالا در فاصله زمانی نزدیک به پارالمپیک ریو خواهد بود.

عصفوری گفت: گلبارنژاد و ابراهیم‌پور تمریناتشان را برای حضور در مسابقات جام جهانی ایتالیا دنبال می‌کنند. البته هنوز دعوتنامه حضور در این رقابت‌ها به دست ما نرسیده اما فکر نمی کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد. رکابزنان ایران تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا با بهترین آمادگی راهی ایتالیا شوند و بتوانند سهمیه ایران را تثبیت و نهایی کنند.

دوچرخه سواری ایران در بازی های پارالمپیک لندن با یک نماینده حضور داشت. بهمن گلبارنژاد نماینده اعزامی ایران به لندن بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزارش جالب تلویزیون هلند از حضور فرریکس در ایران