سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازار/ سکه همچنان بالای یک میلیون تومان


بازار/ سکه همچنان بالای یک میلیون تومانآخرین خبر/ نرخ دلار در بازار امروز صبح بدون تغییر ماند و قیمت سکه همچنان بیشتر از یک میلیون تومان است.

قیمت سکه تمام بهار طرح جدید در بازار امروز صبح نسبت به عصر روز گذشته 4500 تومان افزایش داشت و یک میلیون و 7500 تومان نیز اعلام شد که برای دومین روز متوالی در هفته جاری نرخ بالاتر از یک میلیون تومان را تجربه کرد.

همچنین در بازار امروز صبح قیمت سکه طرح قدیم یک میلیون و 5 هزار تومان، نیم سکه 517 هزار تومان، ربع سکه 279 هزار تومان و سکه گرمی 188 هزار تومان می باشد.

اما طلای 18 عیار نیز روند افزایش خود را ادامه داد و در بازار امروز صبح 102 هزار و 380 تومان قیمت گذاری شد و نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1241 دلار است.

همچنین در بازار امروز صبح هر دلار آزاد نسبت به عصر دیروز بدون تغییر ماند و اکنون قیمت دلار 3474 تومان، هر یورو 3817 تومان، هر پوند 4892 تومان و درهم امارات 954 تومان می باشد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
سکه های غیر بانکی معضل جدی بازار سکه