ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مراسم بزرگداشت روز معلمان فوتبال برگزار شد


به گزارش ایرنا؛ در این مراسم كه با حضور مربیان و پیشكسوتان این رشته برگزار شد، عزیزالله محمدی، محمدرضا ساكت، محمد احسانی، فریدون و مسعود معینی، ناصر ابراهیمی، رضا قراخانلو و مهدی خبیری در دانشگاه تربیت مدرس حضور داشتند.
محمد احسانی با اشاره به اینكه باید قدرشناسی در ایران به یك فرهنگ تبدیل شود، گفت:باید تلاش كنیم پیش از هر چیز دیگر بازیكنان فوتبال ارزشمدار و اخلاقی باشند.
غلامحسین نوریان مربی و پیشكسوت فوتبال ایران از مسئولان فدراسیون فوتبال كه در این مراسم شركت نداشتند، گلایه كرد و گفت: باید از جامعه گذشته تشكر كنیم، اگر توسعه ای صورت گرفته از آنان بوده است.
ناصر ابراهیمی مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در طول 47 سال گذشته هیچ بازیكنی زودتر از من وارد زمین نشد، این موضوع را از مرحوم پرویز دهداری یاد گرفتم.
دكتر مهدی خبیری نیز در این رابطه اظهار داشت: در انگلیس وقتی می خواهند اخلاق را در جامعه حاكم كنند، ابتدا بذر آن را بین نونهالان می پاشند تا تبدیل به عادت و تكرار شود تا بعد در فرهنگ كشور ساری و جاری شود.
وی دلیل اصلی محبوبیت فوتبال در غرب را این دانست كه فوتبال سبك زندگی اجتماعی را به افراد یاد می دهد.
رضا قراخانلو نیز با اشاره به بزرگنمایی رسانه ای در خصوص بحث فساد در فوتبال، تصریح كرد: هیچ پدیده ای بدون اشكال نیست. فوتبال می تواند همه را دور خود جمع كند و می تواند عامل وحدت باشد برهمین اساس باید تلاش كنیم این رشته ورزشی حفظ و تقویت شود.
در خاتمه این مراسم از تعدادی از پیشكسوتان این رشته با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
ورزشی.**9129 **9144**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مراسم بزرگداشت روز سعدی