جدایی به خاطر فرزند بیمار


زن جوان زمانیکه دید فرزند شوهر دومش مرتب بیمار است و باید از او پرستاری شود، به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

جدایی به خاطر فرزند بیماربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی 8 ماهی می شود که با شوهر دومم ازدواج کرده ام. از روز اولی که با این مرد ازدواج کردم او یک دختر 2 ساله داشت و از من خواست که از دخترش هم مراقبت کنم. من هم قبول کردم و زندگی ما آغاز شد. ولی از همان روزهای اول از این ازدواج پشیمان شدم و متوجه شدم که نمی توانم از پس از این زندگی بر بیایم.

وی افزود:دختر دو ساله شوهرم مرتب بیمار است و من همیشه باید از او مراقبت کنم. هرچه هم به شوهرم می گویم برایش پرستار بگیرد و کمی از کارهای من کمتر کند، فایده ای ندارد. گویی مراقبت از فرزندش وظیفه من است و باید از صبح تا شب از او مراقبت کنم.

زن جوان ادامه داد"از وقتی ازدواج کرده ام یک روز خوش هم ندارم و از صبح تا شب و از شب تا صبح در حال بچه داری و رسیدگی به این دختربچه هستم. دیگر خسته شدم و می خواهم برای همیشه به این زندگی پایان دهم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود و بعد از آن در این باره تصمیم گیری کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جدایی مادر از فرزند