ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



با از دست دادن جام حذفی هدف سپاهان فقط قهرمانی در لیگ برتر است


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.09.04 - 09:41

با از دست دادن جام حذفی هدف سپاهان فقط قهرمانی در لیگ برتر است

تسنیم/ مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با توجه به اینکه جام حذفی را از دست دادیم از این پس فقط هدف ما این است که قهرمان لیگ برتر شویم.
اصغر باقریان در خصوص حذف سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: همه دیدند که سپاهان بهتر از این نمی‌توانست بازی کند. هم بازی سرعت بالایی داشت و بازیکنان ما در اکثر دقایق بازی مسلط بر توپ و میدان بودند و هم شاهد نظم خاصی از سوی بازیکنان‌مان بودیم، البته با توجه به اینکه حدود 50 دقیقه 10 نفره شده بودیم فشار زیادی به بازیکنان ما وارد شد.
او ادامه داد: در مجموع سپاهان یکی از بهترین بازی‌هایش را مقابل ذوب‌آهن در نیمه نهایی جام حذفی انجام داد و مستحق باخت و حذف شدن نبود، ضمن اینکه اشتباهات فردی هم در این باخت تاثیر داشت. بازیکنان ما هر کاری که از دست‌شان بر می‌آمد مقابل ذوب‌آهن انجام دادند اما متاسفانه نتیجه مد نظر حاصل نشد.
وی افزود: به هر حال در ضربات پنالتی شانس، نقش زیادی دارد، ضمن اینکه وقتی شما 50 دقیقه 10 نفره بازی می‌کنی به بازیکنان شما فشار زیادی وارد می‌شود و این فشار و خستگی خودش را در ضربات پنالتی نشان می‌دهد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اخراج سرلک و 10 نفره شدن سپاهان تصریح کرد: فکر می‌کنم تصمیم ترکی در اخراج سرلک درست بود. در حال حاضر چیزی که برای ما اهمیت زیادی دارد این است که بازیکنان ما دوره تغییر کادر فنی را به خوبی احساس کرده و پشت سر می‌گذارند. آنها با شرایط و دیدگاه‌های کادر فنی جدید خود را تطبیق داده‌اند و خواسته‌های استیماچ را به بهترین شکل اجرا می‌کنند.
باقریان در پاسخ به این پرسش که آیا نتایج سپاهان مقابل نفت و ذوب‌آهن را می‌توان به استیماچ ربط داد، تاکید کرد: هنوز به طور کامل نمی‌توان این کار را انجام داد. از نظر روحی و روانی شرایط بازیکنان تغییر کرده اما از نظر فنی پس از وقفه رقابت‌های لیگ برتر می توان نتایج تیم را به طور کامل به استیماچ مربوط دانست.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه جام حذفی را از دست دادیم از این پس فقط هدف ما این است که قهرمان لیگ برتر شویم و حتی به دومی یا سومی در لیگ برتر هم فکر نمی‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص واکنش نامناسب محمدرضا خلعتبری به تعویضش گفت: قطعا این موضوع را در جلساتی که با کادر فنی و حتی خلعتبری خواهیم داشت، بررسی می‌کنیم تا ببینیم دلیل کار وی چه بوده است. به هرحال همه بازیکنان از جمله خلعتبری باید از تصمیمات سرمربی تیم تمکین کنند و سرمربی تیم تصمیم گیرنده نهایی است باید به تصمیماتش احترام گذاشت.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا استیماچ خواهان اضافه شدن پادوانی و شیمبا در نیم فصل دوم به تیم است، گفت: استیماچ نسبت به پادوانی و شیمبا شناخت دارد. منتظریم نیم فصل شود تا این دو بازیکن برزیلی به تیم اضافه شوند.
باقریان در مورد بیانیه اخیر باشگاه ذوب‌آهن که از سپاهانی‌ها درخواست اتحاد برای مقابله با دشمنان کرده بود، تصریح کرد: من در خصوص بیانیه ذوب‌آهنی ها هیچ اظهار نظری نمی‌کنم و همه می‌توانند خودشان مسائلی که از سوی دو طرف مطرح شده را تجزیه تحلیل کرده و بعد در خصوص آن قضاوت بکنند. هدف ما هم این است اتحاد و همدلی بین دو باشگاه بزرگ سپاهان و ذوب‌آهن همواره برقرار باشد. من برای اظهار نظر مسئولان باشگاه ذوب‌آهن احترام قائلم و در خصوص بیانیه‌ای که از سوی ذوبی‌ها صادر شده، نمی‌خواهم اظهار نظر کنم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس توسط سپاهان