علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تمهیدی برای افزایش 50 درصدی شارژ باتری لپ تاپ


به گزارش روز یکشنبه گروه علمی ایرنا از دیلی میل، بیشتر کاربران لپ تاپ لحظه حساسی را تجربه کرده اند که در آستانه تمام شدن شارژ باتری لپ تاپ خود قرار می گیرند و به ناچار باید کار خود را متوقف کنند.
اما اکنون با یک ترفند ساده و تنها با تغییر مرورگر جستجو در وب می توان مدت شارژ باتری لپ تاپ را تا 50 درصد افزایش داد.
سازندگان مرورگر اوپرا اعلام کردند که یک حالت جدید صرفه جویی در مصرف انرژی در این نرم افزار ایجاد کرده اند.
ادعا می شود که این حالت جدید می تواند باتری لپ تاپ ها را 49 درصد بیشتر از نسخه های قبلی این مرورگر و 54 درصد طولانی تر از گوگل کروم فعال نگاه دارد.
با این حال، این نرم افزار در حال حاضر خصیصه مشابهی را برای مرورگرهای تلفن همراه خود ندارد.
اوپرا در حال حاضر کمتر از دو درصد از ترافیک مرورگری مورد استفاده برای دسترسی به اینترنت را به خود اختصاص داده است که در این زمینه با فاصله زیادی پس از اینترنت اکسپلورر مایکروسافت و کروم قرار دارد.
اما در جدیدترین نسخه توسعه دهندگان اوپرا به نام Opera 39 ، شرکت نروژی نرم افزار اوپرا یک گزینه را برای افزایش مدت زمان استفاده از باتری لپ تاپ ارائه داده است.
حالت جدید زمانی فعال می شود که کابل برق لپ تاپ قطع و باعث شود که آیکون باتری در نزدیکی حوزه URL ظاهر شود.
با کلیک کردن روی این آیکون، کاربران می توانند حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را فعال کنند. این مرورگر همچنین زمانی را که شارژ باتری در حال کم شدن است، تشخیص می دهد و پیشنهاد می کند که حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را فعال کنید.
علمی**2038**2017

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استفاده از باتری های قدیمی موبایل برای شارژ لپ تاپ