سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عامل ایجاد مزاحمت در شبکه های اجتماعی در آذربایجان غربی دستگیر شد


سرهنگ حسن کوره بلاغی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و درج مطالب توهین آمیز علیه او و خدشه دار کردن وجهه اجتماعی اش کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم کارشناسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
سرهنگ کوره بلاغی گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به کار خود اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام و خصومت شخصی از فرد شاکی عنوان کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی آنتظامی آذربایجان غربی به کسانی که اقدام به انتشار خلاف واقع و توهین نسبت به اشخاص در سایت ها و شبکه های مجازی می کنند، هشدار داد و افزود: طبق ماده 18 قانون جرائم رایانه ای هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای مطالب کذب را منتشر کند، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.
با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی، جرایم مربوط به این حوزه نیز افزایش یافته که این امر با ارتقای آگاهی مردم می تواند کاهش یابد.
6009/2093

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیر عامل محترم هلال احمر استان آذربایجان غربی