سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رندرهای تازه‌منتشرشده، مدل‌های متفاوت از گلکسی اس 7 (Galaxy S7) را نشان می‌دهد


Galaxy S6 edge+ review-Toranji (154)

نسل آینده سری گلکسی S سامسونگ، تا چندماه آینده با معرفی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) به‌روز خواهد شد و این شرکت آسیایی به‌موفقیت‌های پرچم‌دار آینده خود، امید زیادی دارد. به‌تازگی، تصاویر 3 بعدی جدیدی از گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس (S7 Plus) منتشر شده است که شمای کلی از گوشی قدرت‌مند سامسونگ را در اختیار می‌گذارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

پیش از این نیز، تصاویری از کیس‌های گلکسی اس 7 فاش شده بود. برخی شایعات، نشان می‌دهد که سری گلکسی اس 7 به 4 مدل تقسیم خواهد شد؛ ترکیبی از بزرگ و کوچک و خمیده و صاف. گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج (S7 Edge) با نمایشگری حدوداً 5.2 اینچی ارایه می‌شوند؛ در حالی‌که همتایان بزرگ‌تر آن‌ها، 6 اینچی خواهند بود. پیش‌تر نیز در ترنجی، خواندید که گلکسی اس 7 در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ این تناقضات با نزدیک‌شدن به زمان معرفی رسمی، کم‌رنگ‌تر می‌شود.

بدیهی است که مدل‌های «Edge» دارای نمایشگری منحنی هستنند اما اگر به تصاویر دقیق شوید، متوجه یک تفاوت بین نسخه‌های خمیده و تخت گلکسی اس 7 خواهید شد؛ مدل‌های خمیده در قسمت پشت خود، کاملا بی‌انحنا هستند و مدل‌های تخت، از یک انحنا در قسمت پشت خود بهره می‌برند. galaxy-s7

هم‌چنین دکمه Home بنابر شایعات از پیش منتشرشده، انتظار می‌رفت پهن‌ و کوتاه‌تر باشد؛ در این تصاویر موضوعی کاملاً متضاد با آن‌را مشاهده می‌کنید. دکمه Home نسبت به نمونه به‌کارگرفته شده در گلکسی اس 6، بلندتر به‌نظر می‌رسد؛ این باعث می‌شود تا حسگر اثرانگشت، بخش بیشتری از انگشتان دست شما را اسکن نماید.

ابعاد مدل‌های صفحه تخت ( که از شایعات دیگری به‌دست آمده) 143.37 در 70.8 در 6.94 میلی‌متر برای گلکسی اس 7 و 163.32 در 82.01 در 7.82 میلی‌متر برای گلکسی اس 7 پلاس خواهد بود؛ چندان بد نیست به‌خصوص، هنگامی‌که اندازه نمایشگر را در نظر بگیرید. انتظار می‌رود که ابعاد مدل‌های Edge نیز، کم‌ و‌ بیش یکسان باشد.

galaxy-s7-edge

به‌هرحال، این احتمال وجود دارد که با درنظرگرفتن عرضه گلکسی اس 7 با دو چیپ‌ست متفاوت (اگزینوس 8890 و اسنپدراگون 820)، تعداد نسخه‌های متفاوت و موجود از این سری به بیش از 4 عدد برسد؛ به‌علاوه، این تعداد با درنظرگرفتن دنباله‌های فرعی سری گلکسی اس، بیشتر نیز خواهد شد.

نمایشگر در رندرهای به‌دست‌آمده، تاریخ 1 مارس (10 اسفندماه) را نشان می‌دهد؛ باتوجه به این موضوع که تصاویر از گلکسی اس 6 دریافت و در رندرها استفاده شده است، بنابراین این تاریخ چندان قابل استناد نیست. انتظار می‌رود گلکسی S7 در 21 فوریه (2 اسفندماه) به‌همراه چیپ‌ست اگزینوس 8890 با اولین هسته‌های اختصاصی سامسونگ معرفی شود. علاوه براین، پرچم‌دار آینده سامسونگ با بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم ساخته خواهد شد؛ استفاده از این آلیاژ در کاهش وزن گلکسی اس 7 و کم‌تر مسدودشدن سیگنال‌های رادیویی، موثر واقع می‌شود.

gsmarena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
ویدئو مدل 3 بعدی منتسب به گلکسی S7 پلاس