گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



راه اندازی پرواز همدان - استانبول برای نخستین بار


مدیر فرودگاه همدان از راه اندازی پرواز همدان - استانبول برای نخستین بار همزمان با دومین روز خردادماه خبر داد.

علی کیخائی درباره برنامه های پروازی این فرودگاه در سال جدید توضیح داد: امسال راه اندازی سه مسیر هوایی را در دستور کار فرودگاه همدان قرار دادیم. در 6 ماهه نخست امسال پروازهای همدان - نجف را در این فرودگاه راه اندازی خواهیم کرد. اکنون اقدامات لازم برای صدور مجوز پرواز هواپیماهای این مسیر را انجام داده ایم که با همکاری سازمان حج و زیارت این اقدام محقق می شود.

وی ادامه داد: از 2 خردادماه امسال هم پروازها همدان - استانبول را برای نخستین بار برقرار می کنیم. این پرواز چارتری و البته پایدار است.

مدیر فرودگاه همدان تصریح کرد: همچنین درصدد ایجاد مسیر همدان - تهران برای نخستین بار هستیم. تاکنون جلساتی را با شرکت های هواپیمایی برای ایجاد این مسیر هوایی برگزار کردیم و هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم اما قطعا این مسیر را هم در 6 ماه نخست امسال ایجاد خواهیم کرد.

پیش از این پرواز نوروزی همدان - آدانا از 27 اسفندماه تا 12 فروردین سال 95 برقرار شد. این پرواز برای نخستین بار در فرودگاه همدان محقق شده بود.

دنیای سفر این نوشته را از « تین نیوز » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.گردشگری ایران


ویدیو مرتبط :
استانبول زیبا :شباویز پرواز