فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرماندار خمین: الگوی عملی ارتقاء شاخص آموزشی برای شهرستان تدوین شود


سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خمین افزود: پیشرفت دانش آموزان شهرستان در شاخص امور تربیتی و ورزشی رضایت بخش است و در زمینه ارتقاء شاخص علمی در کنکور نیز باید نقشه عملیاتی هدفمند در آماده سازی دانش آموزان و بهره گیری موثر از امکانات و معلمان کارآزموده اجرا شود .
رئیس شورای آموزش و پرورش خمین گفت: کمک مالی مجمع خیران مدرسه ساز در مناطق شهری و روستائی خمین در سال تحصیلی جاری مطلوب است و امید می رود بخشی از منابع مالی نیکوکاران از محل جشنواره مجمع خیران مدرسه ساز که در هفته جاری برگزار می شود در حوزه غیرعمرانی و برای کیفیت بخشی علمی هدایتگری شود.
وی گفت: اعتبارات امسال بخش آموزش و پرورش خمین 20 میلیارد ریال است که با بررسی انجام شده کمک های خیران با اعتبارات دولتی برابری خواهد کرد.
مدیر آموزش وپرورش خمین نیز در این نشست گفت: بخش عمده ای از مطالبات معلمان حق التدریس این شهرستان در چند روز گذشته پرداخت شده است.
مهدی محمدی افزود:یکی از معضلات خمین کمبود فضای آموزشی در شهرک های نوپا در حاشیه شهراست و برای مثال در طرح مسکن مهرکه توسط دولت گذشته ایجاد شده ، در نقشه جامع معیارهای شهرسازی همچون توسعه فضای آموزشی تعریف نشده است.
وی توضیح داد : با توجه به افزایش جمعیت در شهرک مسکن مهر خمین در آینده نزدیک، احتمال کمبود مدرسه و فضای آموزشی در این منطقه دور از انتظار نیست .
انحلال یک مرکز آموزشی متوسطه در شهر خمین به دلیل کمبود دانش آموز و موقعیت ساختمانی نامناسب و توزیع دانش آموزان آن در سایر آموزشگاه ها با نظر کارشناس آموزشی و افزایش 35 درصدی شهریه 13 مدرسه هیات امنائی خمین از مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان بود.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 110 هزار جمعیت 16 هزار دانش آموز مشغول تحصیل دارد.
6199/6013/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مقدمه ای بر رویکرد جامع ارتقاء بهره وری بهپویی (کایزن ) عملی رفتار سازمانی : سی